Obserwatorzy

sobota, 16 maja 2015

Bawimy się :)

Witajcie moi drodzy :)
Nadeszła chwila na którą czekałam, na blogu pojawił się nowy obserwator z numerem 400 :)
Kto to taki? To tajemniczy Zielony Tulipan, witam i zapraszam do kontaktu mailowego, mam dla Ciebie prezent niespodziankę :) Mój e-mail : ania121971@gazeta.pl

********************

Czas na ogłoszenie rozdawajki :) Mam nadzieję, że znajdą się chętni do przygarnięcia tych staruszków :)
Bliżej możecie zapoznać się z nimi TUTAJ, a to banerek do pobrania:


Zasady są proste: zostawiacie komentarz pod tym postem, zamieszczacie banerek na swoim blogu i czekacie na wyniki które ogłoszę 1 czerwca :)
Jeśli przyłączycie się do grona obserwatorów, będzie mi miło, ale nic na siłę :)
Zapraszam serdecznie ♥


20 komentarzy:

  1. Ja obserwuję od dawna i z ogromną przyjemnością przyłączam się do zabawy

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję tak dużej liczby obserwatorów :)) Oczywiście dołączam do tego grona i do zabawy.
    Ta para jest bardzo sympatyczna :))
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Aniu, bardzo chetnie pobawię się razem z Tobą i przypatrzę się parce z bliska :) Moje dziewczynki na pewno byłyby zachwycone!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też staję w kolejce! Stworzyć dom dla takiej pary staruszków to zaszczyt!

    OdpowiedzUsuń
  5. Słodkie staruszki :)
    baner już wisi... o tu Mój blog Ma i Bla

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem już Twoim obserwatorem od dawna. Z ogromną przyjemnością zaglądam zawsze do Ciebie. Para staruszków "bombastyczna". Staję w kolejce, gdybym wygrała, byłaby to nie lada ozdoba. Bowiem pod koniec roku mam rocznicę ślubu z 4 z przodu. Pozdrawiam serdecznie i pięknej niedzieli

    OdpowiedzUsuń
  7. Jej chcę tą słodką parę :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Są tak cudowni, że i ja z chęcią się nimi zaopiekuję :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Aniu dziękuję za zaproszenie do zabawy :)
    Oczywiście ustawiam się w kolejce.
    Mam już od Ciebie piękną lalę towarzystwo by się jej przydało ;)

    banerek na blogu http://mebelkidanielki.blogspot.com/

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Super! Gratuluję tej pięknej liczby 400 :)
    A para wspaniała. Chętnie wezmę udział w zabawie.
    Pozdrawiam serdecznie :)))

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajny pomysł na te lale, dzieciaki świetnie mogłyby się bawić w dziadka i babcię:)))) ja się ustawiam w kolejce!!! pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję tylu obserwatorów.
    Para staruszków superowa, więc i ja sie zapisuję.)

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudna parka , moi rodzice niedługo mają rocznicę ślubu , więc gdyby mi się poszczęściło to byłby idealny prezent. Zabieram banerek i przesyłam serdeczności

    OdpowiedzUsuń
  14. Obserwatorów masz masę, a temu 400 gratuluję i zazdroszczę :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluję takiej liczby obserwatorów.
    Staruszków już podziwiałam na facebooku, więc jeśli mogę, to ustawię się w kolejkę po tę przemiłą parkę.

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo chętnie wezmę udział w Twojej zabawie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Witaj Aniu. Dziękuję za odwiedziny mojego bloga. Bardzo chętnie wezmę udział w Twojej zabawie.Gratuluje tylu obserwatorów. Ja jeszcze muszę troszkę popracować na taką ilość. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Urocza para staruszków :).

    Chętnie ich u siebie ugoszczę, zapisuję się.

    OdpowiedzUsuń
  19. Zapisuję się:) chętnie wezmę staruszków pod swoją opiekę:)

    OdpowiedzUsuń