Obserwatorzy

wtorek, 5 maja 2015

Zapomniane prace - ciąg dalszy.

Zapominalstwo jak już wiecie to moja specjalność ;)
Namierzyłam kolejną rzecz która powinna być opublikowana jakiś rok temu... w poprzednim poście o Zapomnianych pracach znalazły się rzeczy praktyczne tym razem jest coś dla dziecka i jego lalek.
Pierwszy był hamak, następnie do kompletu powstał basen, chodziło o to żeby Karolina nie moczyła swoich lalek które do wody raczej się nie nadają... oto co mi wyszło:


Przypomina to bardziej jacuzzi niż basen, ale jest to doskonałe miejsce do wypoczynku lali, palma, parasolka i czegóż więcej trzeba?


Wodę zastąpiła folia która do złudzenia ją przypomina, całość to po prostu pudełko po butach :)


Zabawa była świetna, była ponieważ basen wpadł w oko naszej małej sąsiadce i Karolina postanowiła oddać go dla jej lalek.Właśnie sobie uświadomiłam, że obiecałam zrobić drugi... tym razem mi się upiekło, ale nie ma co się cieszyć na zapas, jak Karolina zacznie wynosić zabawki do ogrodu to zapewne przypomni sobie co jej mama obiecała ;)
... a to tak dla przypomnienia wspomniany hamak:


Post zgłaszam do zabawy u Diany Linkowe Party 3


Na dzisiaj to już wszystko, dzień zapowiada się pięknie, życzę Wam udanego wtorku :)

31 komentarzy:

  1. Aniu basen pamiętam ,był świetny ale hamak jakoś mi się nie rzucił w oczy albo nie pamiętam ,jest zarąbisty.
    Miłego dnia dziewczyny ,znaczy dla Karolci też buziaka daj ode mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo pomysłowe i fajne:) Córcia na pewno jest zachwycona pomysłami mamy:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Anka,,, normalnie mnie zaskakujesz za każdym razem... cudo!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. WOW! jestem pod wrażeniem! Fantstyczny pomysł i wykonanie! :-)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny basen i ten hamak nie mówiąc już o palmach moja córcia widząc Twoje dzieło wpadła w zachwyt - szczególnie zauroczył ją różowy hamak mała fanka różowego koloru.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super basen, bardzo fajny pomysł! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super! Aniu, wspaniały pomysł i wykonanie.
    Pozdrawiam słobecznie :)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Super pomysł, ale ta lalka ma u was dobrze

    OdpowiedzUsuń
  9. Rewelacyjny pomysł - i basen i hamak wyglądają rewelacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie wykonana praca. Basen kapitalny..........no cóż, kreatywność plus zdolne palce i zabawa na sto dwa:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Masz super, odjazdowe pomysły Aniu.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  12. A ja baardzo dobrze pamietam ten projekt :))) Jestes niesamowita z tymi Twoimi pracami :))) Mysle ,ze nie ma czegos ,czego nie potrafilabys zrobic :))) Pozdrawiam Cie Serdecznie :) Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajne zabawki, o wiele lepsze i kreatywniejsze od kupnych :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Sam pomysł rewelacyjny a wykonanie super :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ekstra pomysł z tym basenikiem! Folia fantastycznie udaje wodę :)

    OdpowiedzUsuń
  16. O tak, hamak pamietam! :) A basen tez rewelacja! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jest pomysł, jest zabawa, a najważniejsze że wszystkim się podoba. Takie zapomniane, nie pokazywane prace mają to do siebie, że gdy sobie o nich przypomnimy, okazują się być miłym wspomnieniem twórczego myślenia i chęcią zrobienia następnych. Jeszcze gdy dziecko uczestniczy w ich powstawaniu, to już pełnia szczęścia dla każdej mamy.
    Pozdrawiam iście majowo.)

    OdpowiedzUsuń
  18. świetny pomysł na basen,hamak super.

    OdpowiedzUsuń
  19. Pomysł rewelacyjny, aż się tych luksusów lalkom zazdrości :) Pomysł z folią wart nagrody. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetne zabawki :) Jednonoga Balbinka mojej córki na pewno wiele by dała, żeby je mieć ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. gratuluję pomysłu, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  22. A mi przypadł do gustu ten hamak :) Świetnie to wygląda :)))

    OdpowiedzUsuń
  23. Rewelacyjny pomysł, patrząc na zdjęcia sama poczułam się jak na wczasach all inclusive w jakimś egzotycznym miejscu.

    OdpowiedzUsuń
  24. Fajnie wyszło :) Pamiętam, że jako dziecko wolałam ręcznie wykonane akcesoria dla lalek niż te kupione :) Jest moc! :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetny pomysł :) Super wyszło :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń