Obserwatorzy

sobota, 9 maja 2015

Komplety z sowami.

Uszyłam dwa komplety składające się z kosmetyczek i etui na legitymację szkolną.
Wykorzystałam tkaniny obiciowe oraz doskonale już Wam znane sowy.
Komplety różnią się tylko drobnymi szczegółami.



Wnętrza kosmetyczek wyglądają tak:


Zapewniam, że są bardzo pojemne więc pomieszczą wiele skarbów młodych właścicielek  :)
Etui na legitymację z bliska:


...i komplety razem :)


Mam nadzieje, że komplety będą się podobać i posłużą długo ich właścicielką.

Bardzo Wam dziękuje za wszystkie miłe komentarze i za odwiedziny mojego zakątka :)
Oczywiście zapraszam wszystkich do zabawy z Dianą czyli Linkowe Party 3.


35 komentarzy:

  1. Ale fajne! też miałam kiedyś takie etui na legitymację, ale nie miało takiej fajnej sowy...

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne komplety :) Właścicielki będą oczarowane :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Komplecik jest rewelacyjny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny zestaw. Gratulują pomysłu ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne, wesołe i kolorowe - jak lubię

    OdpowiedzUsuń
  6. podziwiałąm Aniu już gdzie się nie pokazały na FB ale utaj widzę bardziej piększe te sówki niż tam - jeszcze raz chwalę i pomyśłi jak zawsze wykonanie w pełni perfekcyjne - uwielbiam te ptaszydła tylko sama nie wiem dlaczego - tak że każdy widok sowy mnie bardzo cieszy - a tak nawiasem - prawdziwej nigdy widziałam nawey w ZOO - - nawet nie wiem czy one tam sa - buziaki ślę - Marii

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a błędóww i zgubiomych literek to widzę - przepraszam za mą szybkość pisaia - buziaki :):):)

      Usuń
  7. super kompleciki, perfekcyjnie uszyte i te cudowne sówki:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Aniu bardzo śliczne szkoda, że jak ja chodziłam do szkoły nie było takich wspaniałych etui sówki są nieziemskie
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczny komplecik, a sówki są słodziutkie i urocze:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Słodziutkie są te sówki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dla podróżniczek wspaniałe kompleciki
    kosmetyczki i torebki na dokumenty :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kosmetyczki piękne, a sowy przeurocze, taka kropka nad i......:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładne kompleciki z uroczymi sówkami. Dziękuję za komentarz u mnie.

    OdpowiedzUsuń
  14. jak ja lubię sówki, świetny komplecik:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękny komplet, szczególnie kosmetyczka :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo urodziwe szyjątka :)))

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudowne sowy na tych etui. i torebce. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Przepiękne jest sowi komplet :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Kocham sowy a Twój komplecik jest fantastyczny i aż brakuje mi słów aby opisać tą fascynację :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Uwielbiam sowie motywy! :)) Super!

    OdpowiedzUsuń
  21. Ale fikuśne są te Twoje sowy :) Wspaniały motyw i fajne te zestawy wyszły.
    Gratuluję i pozdrawiam :)
    Marille
    Zapraszam też do siebie - http://marilles-crochet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Jak zwykle piękna praca ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. cudne,, cudne!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  24. Super sowianki :) Śliczne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Rewelacyjne :) Zakochałam się w tych sowach :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Gdybym miała taką małą córkę to od razu postarałabym się o takie słodkie sówki dla niej :)

    OdpowiedzUsuń
  27. mam słabość do sówek, świetnie wyglądają te twoje, takie kolorowe i na tym dżinsowym tle :)

    OdpowiedzUsuń