Obserwatorzy

piątek, 25 maja 2012

Nietypowo...

Ostatnio pochłonęło mnie przygotowanie pewnych ozdób, które będą wykorzystane w trakcie Bożego Ciała.
Inne pomysły muszą poczekać...a mnożą się w zastraszającym tempie:)
 Pokazuje na moim blogu co poczyniłam w wyżej wymienionym temacie, żeby zainteresowane osoby miały wgląd w to co robię,o ile tu zajrzą...
I tak po kolei:



Każda z tych ozdób wykonana jest na na tekturze + owata, dokładnie przyszyte więc żadne warunki pogodowe nie są im groźne. Posłużą zatem długo, o ile się spodobają.Każdą z nich można wykorzystać oddzielnie ,a w całości wygląda to tak:



Całość mierzy 90 cm wysokości i 50 cm szerokości, są dwa takie komplety.

Widzę, że mój Króliczek nie będzie bezdomny, z czego ogromnie się cieszę:) Tych którzy jeszcze nie skorzystali zapraszam serdecznie do zabawy:)

7 komentarzy:

  1. Piękne! Dbasz o szczegóły!

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie zrobiłaś i kielich i hostię :) Tak się przypatruję kielichowi czy ta ozdoba jest naszyta ,czy tak było już w materiale?

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawy pomysł. Bardzo dobre wykonanie.

    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  4. pokaźny rozmiar :) będzie widać z daleka. Świetnie wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Aniu ,Ty to masz genialne pomysły !Super !!

    OdpowiedzUsuń
  6. Tak pomysły GANIALNE ! Ale wykonanie jeszcze lepsze ! :)
    Nie mogłam napisać nic kilka postów niżej, jakiś BŁĄD mi wyskakuje, ale tu poszło.
    Chciałam napisać pod postem z fotką małej KArolci, że Mąż też ma dobre pomysły :D Fotka mnie rozbawiła ! :)
    Bardzo piękne prace, królasy i teraz jeszcze te : HOSTIA i KIELICH, śliczne !
    Pozdrawiam serdecznie !!!

    OdpowiedzUsuń