Obserwatorzy

środa, 9 maja 2012

Wyróżnienie i podziękowania.

Spacerując po blogach spotkała mnie wielka niespodzianka:) Otrzymałam wyróżnienie od dwóch wspaniałych dziewczyn których twórczość systematycznie podglądam i podziwiam.
Jedną z nich jest Kasia z "Zabawa z szyciem", druga to Ania z "Aninkowo", wiele z Was zna doskonale te blogi, a jeśli wśród Was jest ktoś kto jeszcze ich nie odwiedził to koniecznie musi to zrobić.
Dziewczyny! Bardzo Wam dziękuję za ten zaszczyt.


Wiem, że wiele dziewczyn nie przyjmuje wyróżnień, ja też miałam zawsze mieszane uczucia związane z ich przyjmowaniem.
 Dzisiejszy dzień uświadomił mi jak kruche i nieprzewidywalne jest nasze życie...jednego dnia jesteśmy z naszymi planami i marzeniami, następnego dnia odchodzimy, nagle i niespodziewanie zostawiając to wszystko za sobą. Nie mogę więc odrzucać takiego przejawu sympatii, pozostawić go bez docenienia,
nie wiele mamy w życiu tak wspaniałych chwil którymi obdarowują nas inni.
 Cieszę się, że ktoś mnie zauważa i docenia to co robię. Mam tu również na myśli osoby które odwiedzają mój internetowy zakątek, zostawiają swoje dobre słowo, za co bardzo im dziękuję, jak również tych którzy tylko obserwują, ale wiem, że gdzieś tam są...wszyscy jesteście dla mnie ważni i chcę żebyście zawsze o tym pamiętali, bo czyż bez Was prowadzenie tego bloga miałoby jakiś sens...

Wyróżnione blogi podam w następnym wpisie:)

3 komentarze:

  1. Oj tak... życie jest niezwykle kruche...
    Gratuluję wyróżnienia. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak to pięknie opisałaś,a jeśli chodzi o wyróżnienie to na pewno Ci się należy,więc z całą przyjemnością je przekazałam :) :)

    OdpowiedzUsuń