Obserwatorzy

poniedziałek, 1 czerwca 2015

Wyniki :)

Wiem, wiem :) Czekacie na wyniki mojej rozdawajki, chyba się nie mylę?
Szybciutko, bez zbędnego przeciągania, zaczynamy!
Wszystko przygotowane, dzisiaj będzie tradycyjne losowanie:


Wszyscy gotowi? Możemy zaczynać?
Na miejscu są już Staruszkowie oraz moja maszyna losująca czyli Karolinka:


Napięcie rośnie.... kogo wylosuje Karolinka????


I już wszystko wiadomo :) :) :)


Gratulujemy :) Staruszkowie już wkrótce zagoszczą u Mama Sokole Oko :)
Zapraszam do kontaktu: ania121971@gazeta.pl

Dziękuję wszystkim za udział w mojej zabawie, z okazji Dnia Dziecka życzę Wam samych miłych chwil i spełnionych marzeń, myślę, że w każdym tkwi małe dziecko, we mnie na pewno :)

♥ ♥ ♥ Pozdrawiam serdecznie ♥ ♥ ♥


15 komentarzy:

  1. gratuluję koleżance wygranej - a jak ja to zrobiłam że pzteoczyłam tak superaśną zabawę - to troszke spóźnione Aniu ale szczere gratulacje tej 490 -tki- buziaki ślę Marii

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję zwyciężczyni :) Dzięki Aniu za zabawę
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję zwyciężczyni, dziękuję za zabawę. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję Aniu wygranej za śliczną okładkę, gratulacje dla Mamy sokole oko w Twojej rozdawajce i dziękuję za zorganizowanie takiej zabawy, bo najfajniejsze jest to oczekiwanie na wyniki.)
    Pozdrawiam )

    OdpowiedzUsuń
  5. Ojej! Dziękuję bardzo:) Ale wspaniała niespodzianka.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje, Staruszkowie pojadą pod cudowny i dobry dach....

    OdpowiedzUsuń
  7. ta "maszynka losująca" jakoś tak wybitnie podobna do "maszynki szyjąco-filcującej" ;-D

    OdpowiedzUsuń