Obserwatorzy

wtorek, 23 czerwca 2015

Poszewka z kokardką.

Witajcie :)
Dzisiaj zaprezentuję nową poszewkę na poduszkę uszytą z tkanin obiciowych. Uszyłam ją na specjalną okazję jaką jest wyzwanie w Szufladzie - Otwórz szufladę w czerwcu - "Kokardka".
Oto moja poszewka z kokardką :)


Aplikacje naszywałam maszynowo,zdjęcie zrobiłam w trakcie szycia :)


Jak widzicie sporo szycia, najbardziej martwiłam się czy maszyna nie zmęczy się za bardzo tak jak to kiedyś już było... dała radę :)
Tył zrobiłam jednolity:


Po raz pierwszy biorę udział w wyzwaniu "Szuflady", życzcie mi szczęścia :)


Sami możecie dołączyć ze swoimi pracami, macie czas do 14 lipca - gorąco zachęcam :)

18 komentarzy:

  1. Poduszka jest po prostu piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudna i jak starannie wykonana. A jaki ma rozmiar?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pasuje na poduszkę 40x40,sama poszewka ma około 38x38 cm :)

      Usuń
  3. Ale ładna. Do tego perfekcyjnie wykonana. Powodzenia.

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudna podusia. Życzę powodzenia w wyzwaniu ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniale się prezentuje :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczniutka jest, ta kokardka cudna :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale cudowna!!!Kwitauszki przepięknie doszyłaś a kokarda dopełnia całości;)

    OdpowiedzUsuń
  8. ależ ona słodziutka, taka romantic

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne połączenie płaskich aplikacji i przestrzennej kokardy - całość urzekająca.

    OdpowiedzUsuń
  10. gratulacje dla maszyny - że dała radę, gratulacje dla Ciebie - za świetny pomysł i ładną kompozycję. I oczywiście powodzenia w wyzwaniu.

    OdpowiedzUsuń
  11. Podusia jest słodka bardzo :) Pozdrawiam Serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczna dziewczęca podusia :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna poszewka, taka wyrazista i super dobrane kolory

    OdpowiedzUsuń