Obserwatorzy

czwartek, 25 czerwca 2015

Bobasek.

Posiadanie swoich obserwatorów ma wiele zalet, największą zaletą oczywiście jest to, że ktoś ogląda i komentuje nasze prace. Któż tego nie lubi, zwłaszcza gdy komentarze są przyjazne ;)
Na moim fanpage od czasu do czasu ktoś podrzuca mi pomysł, a ja z tego korzystam, traktując to jak wyzwanie.Tak właśnie było w przypadku tej laleczki, pewna Pani napisała, że po "Staruszkach" mogłabym spróbować z bobasem. Spodobał mi się ten pomysł, sama byłam ciekawa jak będzie wyglądać w moim wykonaniu. Chodziło oczywiście o to, aby uszyć go tą samą metodą co starszą parę, musiałam sobie przypomnieć krok po kroku jak to się robi ;) Wiedziałam jedno, maluch musi mieć paluszek w buzi :)


Bobasek ma też czuprynkę, teraz już na pewno wiadomo, że to chłopiec :)


To zdjęcie podoba mi się najbardziej :


I jeszcze kilka fotek :)




Nad oczkami musiałabym jeszcze popracować, ale to już nie przy tej lalce, mam pewien pomysł i być może kiedyś go zrealizuję, ale do tego muszę nabrać większych chęci ;)

Pozdrawiam wszystkich moich obserwatorów, komentujących lub tylko podglądających :)
Miłego dnia kochani :)

Post dołącza do zabawy Linkowe Party nr 6 u Diany.


28 komentarzy:

  1. Przepiękny :) Jestem pod ogromnym wrażeniem Twojego talentu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bobas jak malowany. A pampers rewelacyjny.

    OdpowiedzUsuń
  3. Aniu, jestem już pewna, że zawarłaś jakiś układ z siłami nieczystymi odnośnie tworzenia. Pracujesz jak mrówka! Podziwiam Cię, za to jak i ile tworzysz.

    OdpowiedzUsuń
  4. Słodziaczek po prostu. Masz złote ręce po prostu.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny bobas, naprawdę udał się rewelacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowny ten bobas. A jaka świetna pieluszka ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. SUUUUUUUUUPER!!!!!!!!!!!! Cudownie tego bobaska nam przedstawiłaś. jeszcze te pieluszki.... cos niesamowitego. Aniu! cos nie mam weny, by zabrać się za odpowiedź i nominacje od Ciebie, ale obiecuję że to uczynię z pewnością, tylko daj mi ciut czasu. Dziękuje za zrozumienie. Pozdrawiam i wielkie brawa za tego BOBASKA

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestes niesamowita :) cudny bobasek :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jaki słodziak :) aż chciałabym go przytulić :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Niesamowity. Rewelacja tak jak staruszkowie - bardzo, ale to BARDZO mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Uroczu bobasek, aż człowiek się rozczula :) może uznasz że jestem szurnięta ale pupcia podoba mi się najbardziej :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Masz złote ręce :) Rewelacyjny jest i ten paluszek w buzi. Choć bardzo urzeka mnie też staranna pieluszka :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Genialny, uroczy, słodki, pięknie wykonany bobas :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Aniu... słodki bobasek... dawno takiego nie widziałam...
    pięknie go uszyłaś...
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  15. Uroczy bobasek :) Pozdrawiam Serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Przepiękna praca. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Jak tylko zobaczyłam paluszek w buzi to od razu się uśmiechnęłam - dokładnie tak wygląda mój młodszy syn - do zasypiania i uspokojenia najlepszy paluszek. Twój bobas jest przesłodki i uszyty z taką starannością, z resztą jak każda z rzeczy, które tworzysz. Podziwiam i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń