Obserwatorzy

sobota, 20 czerwca 2015

Wyróżnienie LBA.

Zostałam nominowana przez Małgosię doLiebster Blog Award, za co jestem ogromnie wdzięczna ♥
Bardzo dziękuję Małgosiu za wyróżnienie, doceniłaś moje wysiłki w blogowaniu, a wychodzi mi to różnie :)

Nominacja do LBA przyznawana jest przez innego blogera w ramach uznania za dobrze prowadzonego bloga. Dotyczy to blogów o mniejszej ilości obserwatorów,co ma na celu pomóc w rozpowszechnieniu bloga. Należy odpowiedzieć na 10 pytań zadanych przez nominującą osobę i nominowanie kolejnych 10 osób.
Oto pytania na które odpowiadam:

1.Dlaczego powstał Twój blog?
Wszystko zaczęło się gdy internet zawitał do mojego domu. Do tego czasu szyłam sobie różne rzeczy, ale brakowało mi kontaktu z osobami które podzielają moje pasje, to był impuls który poruszył całą lawinę :)
Mój pierwszy blog powstał dokładnie 11 września 2010 roku, w ten sposób weszłam do zaczarowanej blogosfery która otworzyła i okno na świat :)
A to moje pierwsze zdjęcie zamieszczone na blogu...strasznie się wtedy namęczyłam ;)



2.Czy uważasz, że spełnił Twoje oczekiwania?
Myślę, że tak :) Poznałam nowe blogi, nawiązałam cudowne znajomości, zdobywam każdego dnia nowe doświadczenia, mogę poznać opinie innych osób na temat moich prac, mam oczywiście nadzieję, że są szczere ;) Mam wszystko to czego brakowało mi kiedyś :)

3.Czy bardziej cenisz "elegancką prostotę", czy wolisz blogi z dużą ilością grafiki i muzyką?
Powiem krótko, lubię prostotę, nadmiar grafiki odciąga uwagę odwiedzających od tego co ważne, a czasem nawet irytuje i przeszkadza.... z muzyką też jest różnie, nie wszyscy to lubią, chociaż mi osobiście nie przeszkadza.

4.Czy negatywne komentarze są dla Ciebie przyczynkiem do zastanowienia się nad publikowaną treścią?
No i tu jest mały problem....nigdy nie miałam negatywnego komentarza. co szczerze mówiąc bardzo mnie zastanawia... widziałam takie na innych blogach i czytało się je z przykrością,bo nie były one konstruktywne lecz po prostu złośliwe :( Gdyby jednak takowy się pojawił, na pewno dalby mi dużo do myślenia.

5.Jak reagujesz na hejty? Irytacją, śmiechem czy lekceważeniem?
Mogę tylko powiedzieć, że zależałoby to od tego czego to by dotyczyło....nie miałam takiej sytuacji.

6.Czy przeglądasz statystyki w bloggerze?
Tak, może nie robię tego zbyt często ale zaglądam z ciekawości kto mnie podgląda :)

7.Czy konieczność zamknięcia bloga byłaby dla Ciebie wielkim wyrzeczeniem?
Oj zapewne tak, stracić kontakt z tym światem to byłoby bardzo przykre....jakoś trudno mi to sobie wyobrazić, miałam takie chwilę gdy chciałam zrezygnować, ale nie mogłam.

8.Czy nominacja do LBA ma dla Ciebie jakiekolwiek znaczenie?
Oczywiście, że tak! Skoro ktoś mnie dostrzega i postanawia wyróżnić to znaczy,  że to co robię może się komuś podobać, to jest fantastyczne uczucie :)

9.Czy uważasz, że publikowanie postów nawet wtedy gdy nie ma się nic do powiedzenia jest słuszne?
To już zależy jakiego rodzaju bloga to dotyczy, ja na moim przede wszystkim pokazuję moje prace.Czasem piszę mniej, czasem więcej, ale myślę, że zawarte w nim treści są wystarczające. Spotkałam się jednak z postami w których pojawiają się tylko zdjęcia i chociaż prace piękne, to brakowało tych kilku słów...

10.Czy założenie bloga wniosło dla Twojego życia jakąkolwiek wartość?
Tak, ja sama zyskałam w swoich oczach, wreszcie mogę swobodnie mówić o tym co lubię.
Zaakceptowano mnie tutaj taką jaka jestem, jestem mniej zakompleksiona, mam wciąż nowe plany i marzenia których już się nie boję :)

Czas na nominację, a to zawsze sprawia mi duży problem, tak wiele jest osób które chce się wyróżnić :)
Oto moja lista:

1.Mój mały art świat
2.Fioletowa Żyrafa
3.Allienor
4.Dorota ma kota
5.Mały Misz Masz
6.Kreatywna nuda
7.Niesamowity Kuferek
8.W kąciku przy maszynie
9.Mój magiczny Świat
10.Eliza Art - hand made

Wszystkie blogi które wytypowałam prowadzone są w sposób który mi się podoba, a przepiękne prace zawsze cieszą moje oczy :)
Mam nadzieję, ze przyjmiecie to wyróżnienie i same wytypujecie kolejne blogi, które inni chętnie poznają :)
Pytania pozostawiam te na które ja odpowiadałam.

Na zakończenie pozostawiam moja ostatnią laleczkę, wypatrzyłam podobne w sieci i zapragnęłam ja mieć :)



Zapraszam wszystkich na Linkowe Party nr 6 u Diany :)


Buziaki dla wszystkich ;)


14 komentarzy:

  1. Gratuluję wyróżnienia. Laleczka urocza i jak zwykle perfekcyjnie wykonana.

    OdpowiedzUsuń
  2. Aniu gratuluję wyróżnienia i bardzo dziękuję za nominację, jest mi bardzo miło, że ją od Ciebie otrzymałam :-). Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Urocza jest Twoja laleczka Aniu! Serdecznie gratuluję Ci wyróżnienia, z ciekawością przeczytałam wszystkie odpowiedzi. Przesyłam serdeczności.

    OdpowiedzUsuń
  4. Aniu, dziękuję, to już kolejne nominowanie mego bloga. I kolejny raz pięknie podziękuję.

    OdpowiedzUsuń
  5. Aniu - jestem bardzo zaskoczona - nie wtem już który kolejny raz mój blog jest nominowany - dziękuję ci serce drogie za uznanie mego bloga - jestem coraz to bardziej pełna wiary w ludzi i życie blogowe .....choć jak wiesz doskonale miałam ciężko z nim ostatnimi czasami - ale dobrnełam prawie do końca jego naprawienia - serce drogie - serdecznie dziękuję - ach swą radość wyrażę inaczej w poście po opublikowanie - buziaki śle - Marii

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję nominacji. W pełni zasłużona. Zaglądam tu do Ciebie nie zawsze zostawiam ślad ale widzę cudeńka które tworzysz. Bardzo dziekuje za nominacje tym bardziej od tak kreatywnej osoby.

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna laleczka. Gratuluje nominacji. Bardzo ciekawe odpowiedzi.

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję wyróżnienia! Śliczna laleczka :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Aniu! Gratuluję wyróżnienia! Bardzo dziękuję za nominację, jest mi bardzo miło, że zaglądasz do mnie i zostawiasz przemiłe komentarze. Twoje prace są cudownie piękne, podziwiam je wciąż. Pozdrawiam serdecznie i miłego tygodnia

    OdpowiedzUsuń
  10. Aniu gratuluje wyróżnienia które się należało ;) Różowa laleczka jest śliczna.

    OdpowiedzUsuń
  11. Urocza laleczka :) Taka beztroska :) Pozdrawiam Serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Laleczka przecudna. Gratuluję wyróżnienia - w pełni zasłużone.
    I bardzo też dziękuję, że zostałam umieszczona na liście nominowanych .
    Serdecznie dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
  13. Wróciłam! :-)

    Gratuluję Aniu!

    I serdelecznie dziękuję za moje :-)
    Jest mi szczególnie miło, bo robimy w gruncie rzeczy diametralnie rożne rzeczy a mimo to udało nam się "spotkać" w przestworzach tej blogosfery i zapałać do się pewną sympatią. :-D.
    Możliwość poznania i "zaglądania" do innych i wpadania na tzw "kominy" to przy wielu cieniach ogromna wartość dodana internetu.

    A wpadać będę bo zabij a nie mam pojęcia jak robisz te filcaki ( techniki zgłębiać też raczej nie będę ) ale padam za każdym razem z wrażenia! :-)


    OdpowiedzUsuń