Obserwatorzy

wtorek, 9 czerwca 2015

Serdecznie...

Ostatnie dni są dla mnie ciężkie, kolejna infekcja, kolejny antybiotyk i kompletny brak chęci do czegokolwiek.... czas się zmobilizować, powtarzam sobie to każdego dnia i nic z tego nie wynika :(
Mam wrażenie, że wszystko sprzysięgło się przeciw mnie i mojemu szyciu, co dobija mnie jeszcze bardziej...
Co będzie dalej? Czas pokaże, a ja pokażę Wam dzisiaj moje ostatnie poszewki na poduszki.
 Poszewki są w kształcie serca, o tym jak je szyję możecie poczytać TUTAJ
Pierwsza poszewka z moimi ulubionymi motywami:


Do kompletu druga, z takiej fajnej tkaniny :)

Tył:


I jeszcze rodzinna fotka ;)



Może niektórzy pamiętają, że pokazywałam Wam jak uszyć proste etui na telefon, doszyłam do niego coś w rodzaju piórnika lub saszetki jak kto woli, skorzystałam z tego tutorialu, myślę, że link komuś się przyda :)
Tak oto powstał całkiem sympatyczny komplet:


 *************

Serdecznie zapraszam wszystkich na blog Zielony Tulipan - robótki, możecie tam między innymi poczytać o moim upominku który dotarł szczęśliwie jakiś czas temu :)
Cieszy mnie, gdy mogę czytać tak ciepłe słowa o swoich pracach, za co bardzo dziękuje ♥

*************
Dołączam z moim postem do Linkowego Part u Diany nr 5, widzę tam już mnóstwo wpisów, jest co podziwiać i komentować oczywiście ;)



Pozdrawiam serdecznie i życzę Wam miłego dnia ♥

19 komentarzy:

  1. Poduszeczki śliczne:) Mają fajne motywy, a etui i piórniczek bardzo praktyczne:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Aniu - zdrówka życzę kochana, bo to najważniejsze, a "uszytki" noooo nooooooo

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne podusie i wszystko co tworzysz. Aniu, postanowiłam Cię wyróżnić za Twój talent i aktywny udział w blogowej społeczności pomimo kłopotów ze zdrowiem. Szczegóły wyróżnienia są tutaj: http://maniakoralikowania.blogspot.com/2015/06/liebster-blog-award-i-xxi-jarmark.html
    ( oczywiście do niczego nie zmuszam, jesli nie czujesz się na siłach zrozumiem).
    życzę dużo zdrowia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Poduchy skradły mi serce, bo to bliskie mi klimaty. Saszetka z Formula 1 zainteresowałaby moje dziecko i małża, bo to ich klimaty. Bardzo fajne i przydatne rzeczy.

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne poduszeczki. Zdrówka życzę z całego serca

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładne poduchy,pozdrawiam i życzę dużo zdrowia

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładne serducha, aż się chce do nich przytulić. Życzę dużo zdrówka i pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniale poszewki i komplecik rowniez sliczny. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Super Ci wyszły te poszewki :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super! Dalej będzie już tylko lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystkie prace śliczne,po mimo choróbska,zdrówka dużo,pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Życzę zdrówka.
    A poszewki śliczne.

    OdpowiedzUsuń
  13. Prześliczne poszewki a w szczególności życzę szybkiego powrotu do zdrowia i przypływu czystej energii :) Pozdrawiam Serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam nadzieję, że życzenia zdrówka już są niepotrzebne i żadne antybiotyki pod ręką nie stoją.
    Ale na wszelki wypadek - niech się wszystkie wirusy i bakterie od Ciebie trzymają z daleka.

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetna ta tkanina w literki. Super wyglądają Twoje poduchy ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. widać organizm stwierdził, że pora zwolnić ;-)

    OdpowiedzUsuń