Obserwatorzy

piątek, 24 maja 2013

Czarownica.

Ostatnio dopadła mnie niemoc szyciowa, miałam ochotę maszynę wyrzucić przez okno, ale....
zbawieniem okazał się konkurs u Czarownicy, zachęcam wszystkich do zgłaszania się,super konkurs.
Spędziłam więc dzień przy nieulubionej maszynie:)
W trakcie projektowania i szycia powracał mój humor i co najważniejsze wena! Odczułam ogromną ulgę i nie ważne jaki będzie wynik konkursu, ja czuję się cudownie.
Oto czarownica nowoczesna, nieco mroczna, ale pełna uroku i delikatności. Mnie oczarowała od razu.





Każda czarownica ma swojego kota, moja również, zwierzak jest dość umowny....wymowny....proszę się z niego nie nabijać, ma wielkie oczyska którymi próbuje hipnotyzować;)





W torbie czarownicy są wszystkie potrzebne rzeczy: szklana kula, jakieś duperele....wszakże jest kobietą, wiecie o co chodzi:) oczywiście jest i miotła- jak na nowoczesną czarownicę przystało miotła jest składana, bo w tych czasach nie wypada paradować z miotłą, jeszcze ktoś ją weźmie za pracownicę firmy sprzątającej i dopiero będzie:):):)






Życzę miłego wieczoru ♥

26 komentarzy:

  1. Wspaniała panna- kwintesencja czarownicy;)
    A kot, wspaniały, mnie zahipnotyzował od razu:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastyczna czarownica, też bym taką chciała, niestety nie potrafie szyć, kociak też świetny. Wspaniały talent :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czarownica jak się patrzy :) A z kota wcale nie zamiarzam się nabijać, jak nic pasuje do czarownicy

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale sprytnie to wymyśliłaś,a kotek jest cudny i tak maleńki ,że nie wiem jak Ty to robisz.Czarujesz chyba jak ta Twoja lala :)Pięknie Aniu,aż dech zapiera:)CAŁUSKI:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nieźle wyczarowana :) I jaka torba. Super czarownica :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Znakomita
    Genialna
    Pociągająca
    Nowoczesna
    Wystrojona
    Elegancka
    Hipnotyzująca
    Rozśmieszająca
    Wspaniała

    podoba mi się, bo połączyłaś w niej to, czego oczekiwałam, w dodatku ślicznie opisałaś :) pokłony!

    I cieszę się, że pomogła Ci w powrocie weny. To już dla mnie duża radość.

    pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Czarownica ma świetną torebkę. Nie wygląda strasznie, raczej kusząco, ma w sobie coś co każe na nią patrzeć i podziwiać. przełamałaś stereotyp, że czarownice są brzydkie i mają krzywy nos :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ...dosyć nowoczesna i to tylko na plus ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. To nie czarownica tylko czarodziejka, czarownice są brzydkie a ona jest urocza.

    OdpowiedzUsuń
  10. Niezła sztuka z tej czarownicy:) Młodziutka jeszcze i modnie ubrana:) Powodzenia w konkursie! Pozdrawiam cieplutko. Ania

    OdpowiedzUsuń
  11. Gdyby wszystkie czarownice takie były piękne to dzieci by się nie bały ;) Kociak uroczy :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zauroczyła mnie od pierwszej chwili!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetna jest i ma moc... terapeutyczną :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczne te Toje prace:) Czarownica wydaje się być całkiem miła, ale kota to strach się bać:))) W wolnej chwili zapraszam do mnie, będzie mi bardzo miło:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jest po prostu Booska :):)

    OdpowiedzUsuń
  16. Coś mi się wydaje, że ta czarownica będzie miała trudności w straszeniu, jest super! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  17. Popieram przedmówczynię :) Czarownica wyszła super no i ten kocurek :) Serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. wspaniała,jeżeli można tak powiedzieć o czarownicy;)))))

    OdpowiedzUsuń
  19. superowa jest...pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo fajna ta czarownica, a kocur faktycznie hipnotyzuje swoimi oczyskami...na wesoło:)
    Pozdrawiam cieplutko♥

    OdpowiedzUsuń
  21. Rewelacyjna i jak na prawdziwą czarownicę przystało nawet ma kota:)

    OdpowiedzUsuń