Obserwatorzy

czwartek, 16 maja 2013

Komplet kuchenny.

Wczoraj ogłoszono wyniki konkursu organizowanego przez Jak uszyć pl, tematem była "Wiosna w kuchni".Gratuluję serdecznie wszystkim nagrodzonym,piękne prace.
Wśród zgłoszonych prac była moja którą dzisiaj chcę Wam zaprezentować.
Pomysł zrodził się dawno temu, ale z wykonaniem zwlekałam, konkurs zmobilizował mnie wreszcie i tak powstał mój komplet kuchenny który teraz cieszy moje oczy:)



Z kawałków tkanin w kolorze pięknej zieleni powstały koszulki na słoiczki do przypraw.
Można je bez problemu zdjąć i wyprać, zawieszki można zmienić w razie gdyby zmieniły się rodzaje przypraw.



Rękawica jest tylko jedna, bo tylko na tyle wystarczyło tkaniny, ale są jeszcze łapki więc nie ma problemu.



Tak więc mam swój wymarzony komplet z czego ogromnie się cieszę.

*******************

Spotkała mnie przemiła niespodzianka, właśnie wczoraj! Okazało się, że byłam autorką tysięcznego komentarza na blogu Asi "Asikowo" i dostanę z tej okazji upominek:):):) Już nawet wiem co to będzie.
O tym jednak będzie innym razem, a już teraz wszystkich zapraszam serdecznie na bloga Asi.
Na pewno zobaczycie tam rzeczy które bardzo Wan się spodobają.

Teraz znikam...narzuta czeka, na szczęście widać już koniec:)
Miłego dnia!

24 komentarze:

  1. Wiosenne kolorki, a to ubranko na słoiczek zgrabniutkie, pięknie się komplecik prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja uwielbiam takie dekoracje;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piekny zestaw kucjenny i gratuluje wygranej. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Takich słoików jeszcze nie widziałam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję!
    Koszulki do słoiczków są urocze. Bardzo lubię takie klimaty :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Oryginalny i ciekawy ten komplecik kuchenny.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ubranka na słoiczki bardzo mi się podobają, świetny komplet.

    OdpowiedzUsuń
  9. Aniu ja uwielbiam ubierać w ubranka słoiki,puszki czy pudełka.Więc dla mnie to jest bardzo piękne i niepowtarzalne .Podziwiam Twoją kreatywnosć:)Buziaków moc zostawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajny, rzeczywiście wiosenny :D Ubranka na słoiki są świetne :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. No, no... Komplecik pierwsza klasa :D
    Ubranka na słoiczki wręcz genialne ;)
    A upominek się tworzy, więc na tygodniu będzie u Ciebie :>

    OdpowiedzUsuń
  12. świetna sprawa taki komplecik:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Komplecik suuper do kuchni :):) Fajniutkie te ubranka na sloiczki :) :) Pozdrawiam Cie Serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Idealnie ubrane słoiczki .... szalenie urocze :)))

    OdpowiedzUsuń
  15. Komplet kuchenny i Ja uszyłam ale te twoje odziane w ubranka słoiczki są cudne i pewnie bardzo uroczo będą wyglądac w kuchni.
    pozdrawiam Janka

    OdpowiedzUsuń
  16. fantastyczny komplet w idealnym wykonaniu! wiosenna kuchnia się dzięki niemu zrobiła!

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudny komplecik stworzyłaś. Chyba najbardziej urzekły mnie słoiczki na przyprawy. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Zapraszam do mnie na rozdanie, może Ci się poszczęści ;d
    super zestaw ;)
    gratuluję wygranej

    OdpowiedzUsuń
  19. Komplet jest rewelacyjny! Musi pięknie zdobić kuchnię:)

    OdpowiedzUsuń