Obserwatorzy

czwartek, 30 maja 2013

Radosne wieści:)

Licznik złapany! Hura!
Konkurs wygrany! Hura!
Od czego zaczynamy? Może od licznika:


Ten zrzut ekranu przesłała mi agawu, gratuluje serdecznie i dziękuję!
Teraz muszę szybko myśleć nad upominkiem, dziękuję też innym osobom które próbowały złapać szczęśliwe cyferki, na pocieszenie dodam, że takich okazji będzie więcej, obiecuję.

**********************

Czas na przechwałki:):):)
Moja" lala Czarownica" została doceniona i zapewniła mi wygraną w konkursie u Czarownicy!


Konkurs był bardzo ekscytujący!Wspaniały pomysł!
Lala zajęła równorzędne miejsce z dwiema innymi pracami, zapraszam Was do zapoznania się z pracami wszystkich uczestników konkursu.
Dodatkowym powodem do radości jest fakt, że laleczka zamieszka właśnie u Czarownicy, bo tak bardzo jej się spodobała, kocurek dostał jeszcze większe patrzałki na takie wieści:):):)

****************************

Dziękuję wszystkim za ciepłe słowa i życzenia dla mojego męża.
Mam nadzieję, że już wkrótce wróci zdrowy do domu, bo czekamy tu na niego niecierpliwie.

...a teraz znikam, żeby zajrzeć na Wasze blogi, bo ostatnio nie miałam czasu na to....tym bardziej cieszę się, że wciąż o mnie pamiętacie i zaglądacie.

I jeszcze przypominam o wynikach mojej rozdawajki!
Proszę dziewczyny o zgłoszenie się do mnie na maila, wiem, że jedna z nich będzie dostępna dopiero w czerwcu, ale pozostałe poproszę o kontakt!

21 komentarzy:

  1. No no gratuluje Aniu :) Twoje prac zasługują na nagrody :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję nagrody:-) Czarownica przednia i straszna, że strach:-) czyli tak jak to czarownice powinny mieć:-)
    Gratuluję też 44.444:-)
    A mężowi jak najbardziej szybkiego i pomyślnego powrotu do domu i do zdrowia:-)
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  3. I wcale nie jestem zdziwiona wygraną , bo mnie samą ona zachwyciła:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluje wygranej:) iii Ja rowniez nie jestem zdziwiona wygrana bo ta Twoja czarownica jest po prostu Suuuper :):) Duuzo zdrowka dla Twojego meza zycze !! Pozdrawiam Cie Serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kurcze, ja to mam pecha wczoraj weszlam do cb na bloga i... I licznik wskazywal 44,446 :/// ale pech...

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję ale cóż się dziwić, czarownica jest super.

    OdpowiedzUsuń
  7. gratuluje wygranej zapraszam udo mnie do zabawy http://rekodzielaani.blogspot.com/2013/05/anny-poszukiwane.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję Aniu wygranej w konkursie :) To jest najlepszy dowód na to,że ona potrafi czarować :) Jest naprawdę niesamowita :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję, nalezało Ci się :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Serdecznie gratuluję wygranej. Jak napisała Elis: należało Ci się, gdyż Twoja czarownica jest niesamowita. Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  11. Aniu gratulacje ,trzymalam kciuki za Ciebie no i się udało:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję:))Bardzo fajna ta czarownica:))

    OdpowiedzUsuń
  13. ale lala! zapraszam na anielskie candy:))

    OdpowiedzUsuń
  14. Wow ! super. gratuluję wygranej oraz właścicielce bloga gratuluję tyluuuu odwiedzin :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Witam
    czarownica jest fantastyczna i bardzo nowoczesna.

    POZDRAWIAM

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluję Aniu:)
    Czarownica jest świetna:)

    OdpowiedzUsuń
  17. ale ma cudownego kocura! prze piękny!:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratuluje:) Czarownica rewelacyjna:)

    OdpowiedzUsuń