Obserwatorzy

czwartek, 23 maja 2013

Narzuta.

Narobiło mi się zaległości.....nie wiem czy dobę skrócili czy ze mną coś nie tak,ale nie nadążam już kompletnie z niczym....:(:(:( Może macie na to jakieś lekarstwo?
Tak więc w biegu wrzucam ostatnio uszytą narzutę i....napiszę krótko: więcej narzut szyć nie będę!
Narzuta ma klasyczny wzór i mierzy 2 x 2 metry.



Prosty wzór, proste pikowanie, nic nadzwyczajnego, ale ile mnie nerwów kosztowała....





Mam nadzieję, że właścicielce się spodoba, zawsze tego najbardziej się obawiam, ja mogę dawać z siebie wszystko, ale jak zostanie to odebrane tego nie wie nikt.



Właściwie nie mam nic do dodania ...

Życzę wszystkim miłego dnia♥

23 komentarze:

  1. Musi się spodobać bo to cudo patchworkowe :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest piękna, nie może się nie spodobać :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow Ty to masz talent kobietko... Piękna narzuta, i pewnie jeszcze niejedna uszyjesz ;) np dla córeczki do łóżka dla lalek ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Aniu Ty jak zawsze coś zrobisz to ja jestem bardzo na tak.Piękna narzuta :)Buziaki zostawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Będziesz szyć, będziesz :) ja też tak mówiłam po swojej, ale jak nerwy opadły to już mogę szyć następną. Wyszła bardzo ładnie, ale fakt nigdy nie wiadomo jaki klient nam się trafi.

    OdpowiedzUsuń
  6. Cuuudna jest!! Sliczne kolory, fajny wzór i eleganckie wykonanie.
    Co do szycia narzut... też tak mówiłam po swoim pierwszym razie ;)
    W sumie gdyby tak ktoś za mnie pikowanie robił, to wierzchy mogę szyć :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nerwów dużo, a co za tym idzie? Siwe włosy :) Ale wierzę, że tak źle nie było, bo kapa jest piękna! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. narzuta jest świetna. Wzór klasyczny, napewno będzie do wielu wnętrze pasować kolorystycznie. pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. No to poszalałaś !!
    świetnie sobie poradziłaś,
    patchwork jest śliczny : ))

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna! Bardzo ładne kolory, przymierzałam się do takiego wzoru, ale za wysokie progi dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Alee sie napracowalas ! Ale efekt koncowy Suuuper :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczna, taka słoneczna i ciepła w kolorze.

    OdpowiedzUsuń
  13. Wspaniała Aniu ta narzuta, pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  14. Super to już wyższa szkoła szycia pięknie:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękna narzuta! Piszesz - prosty wzór - no, niby prosty, ale ile cięcia, ile zszywania, ten tylko doceni kto szyje.Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Rrrrany Aniu! Podziwiam za cierpliwość i mega kunszt!! Pozdrowionka!

    OdpowiedzUsuń
  17. jest piękna! i ma cudowne kolory! mam nadzieję że jednak jeszcze kiedyś do narzuty zasiądziesz:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudowna! Piękna kolorystyka:)

    OdpowiedzUsuń