Obserwatorzy

czwartek, 9 maja 2013

Pingwin:)

Dzisiaj dla odmiany nie będzie nic z branży motoryzacyjnej... i nie będzie to hamburger:):):)
Tym razem jest to podusia w kształcie Pingwina.Pomysł nie jest mój, ja jestem tylko skromnym wykonawcą, można więc powiedzieć że jest to praca zespołowa.
 Nie zapytałam czy mogę napisać, więc pomysłodawca na razie pozostanie anonimowy, a podusia bardzo mi się podoba, oto i ona:


Kot Kazik bardzo się zainteresował tym dziwnym stworem który niespodziewanie pojawił się na naszym ogrodzie:) Na wszelki wypadek zachowuje bezpieczny dystans.





Karolina mocno przeżywa, że to nie jej...





...ale co tam, nie wszystko można mieć;)

*******************
Teraz będę się chwalić moją wygraną na Facebooku! Dzisiaj listonosz przyniósł mi spory pakunek, a w nim ta oto przecudna taca która szalenie mi się podoba! A wygrałam ją w konkursie w zakątku o cudownej nazwie Jarmark Cudów, jeśli jesteście na FB to zajrzyjcie tam koniecznie.



Dziękuję za wyróżnienie które otrzymałam od Ani z blogu edu-mata, kolejny miły gest który za każdym razem bardzo cieszy.



Ponieważ ostatnio często o sobie pisałam,pozwolę sobie pominąć ten punkt.Natomiast chętnie wskażę kolejne blogi których być może nie znacie, a które warto odwiedzić:)

1.Wystarczy igła i nitka
2. Gałganki z duszą
3.Patchworkowa poszewka
4.Mooje nowe Ja
5.Mały zakątek raju
6.Frankowy zakątek
7.Przytulisie
8.bałaganik eve-jank
9.od czasu do czasu...
10.szczęściem nakryty stół
11.Maskotki z rysunków dzieci
12.Moje pasje
13.handmade by mama
14.Asikowo
15.!!!Przytulasie Nasze!!!

Na dzisiaj to już wszystko, bo nad nami szaleje burza...znając życie może zabraknąć prądu albo net zniknie...przyznam się, że nie lubię burzy, bo się jej po prostu boję.
Trzymajcie się!

Nawet nie zauważyłam, a to już dwusetny post:)


27 komentarzy:

  1. Podusia pingwin rewelacja,nie dziwi mnie ,rozczarowanie Twojej panny:) Znając zycie mama coś zaradzi:))Gratuluję wyróżnienia i wygranej:)
    Też okropnie boję się burz:(
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Aniu chociaż pingwiny lubią zimno to Twój jest i tak cieplutki i milusiński.Super jak zawsze:)Nie dziwię się Karolci,że się smuci,ale przecież możesz jej zrobić drugiego:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Autkowy śpiwór jest fantastyczny ! Zresztą tak, jak i pingwin - moje dzieciaki uwielbiają pingwiny z Madagaskaru! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pingwin jest przeuroczy :) Wyszedł Ci jak malowany :) Gratuluję wygranej i wyróżnienia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pingwin niczym prosto z ekranu :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Duża ta podusia :)Ale naprawde wyszła ci piękna:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Poduszka piękna:)Nie dziwię się Karolinie:)Gratuluję wyróżnienia:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pingwin cudowny :)- też mam fanów Pingwinów z Madagaskaru w domu, więc doceniam i pomysł i podobieństwo :)
    pozdrawiam
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  9. Pingwin jest Rewelacyjny :) Nie dziwie sie Karolinie ,ze chcialaby go miec dla siebie :) Sama bym chciala takiego :) Ty pingwina a ja kotka dla malej wlasnie uszylam :):) Gratuluje Ci kochana wygranej Piekna taca :):) Jak i Gratuluje wyroznien :) Dziekuje rowniez za wyroznienie mnie :) Pozdrawiam Cie Serdecznie :) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  10. Poduch wspaniała, sama bym się do takiej przytuliła, uwielbiam te pingwiny, a taca cudowna :)

    OdpowiedzUsuń
  11. urocza, nie ma to tamto ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Aniu, masz pojęcie jak to jest być codziennie zastrzeloną Twoim pomysłem ? ;)))
    Pingwin boski !

    OdpowiedzUsuń
  13. Aniu jak możesz pozwolić na to by Karolinka rozpaczała !!!
    Mamuś uszyj drugiego : ))
    a pingwinek uroczy !

    OdpowiedzUsuń
  14. Poducha fantastyczna! niezwykle uroczy pingwin na miejscu Karolinki też bym nie chciała oddać :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Pingwin jest piękny, super Ci wyszedł. Gratuluje wygranej i bardzo dziękuje za wyróżnienie.

    OdpowiedzUsuń
  16. Aniu kochanie,bardzo dziękuję ci za takie honorowe wyróżnienie mojego bloga.Tak do końca to nie wiem,czy zasłużyłam sobie na nie???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie mam żadnych wątpliwości,Ty również nie powinnaś ich mieć:)

      Usuń
  17. Kochana - dziękuję za wyróżnienie :)
    Dodałaś mi dziś skrzydeł :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Aniu, poducha jest bajerancka!! :) Prezenty śliczne, gratuluję też wyróżnienia :) Pozdrowionka!

    OdpowiedzUsuń
  19. Dziękuje za wyróżnienie a poducha jest boska!!!!

    OdpowiedzUsuń
  20. Ależ ja dawno u Ciebie nie byłam, a tu takie wspaniałości :) Pingwin pierwsza klasa

    OdpowiedzUsuń
  21. ale moj pingwinek jest rewelacyjny :) synek bedzie skakal z radosci :) dziekuje ci aniu :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Dziękujemy za wyróźnienie:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ale bajeczny pingwin!!! REWELACYJNY!

    OdpowiedzUsuń
  24. O jaki słodziak:) I jaki duży on jest!:)

    OdpowiedzUsuń