Obserwatorzy

poniedziałek, 13 maja 2013

Psia poducha.

Szycie poszewek na poduszki sprawia mi wielką przyjemność więc dla wyluzowania uszyłam kolejną.
Ostatnio kupiłam kilka fajnych szmatek i zaczęłam kombinować jak uszyć coś efektownego.
Na początku nie miałam konkretnego pomysłu, wiedziałam tylko jedno, ma być uniwersalnie tak żeby poduszka mogła należeć zarówno dla płci żeńskiej jak i męskiej oraz bez względu na wiek.
Czy mi się udało pozostawiam Waszej ocenie.


Poduszka w sam raz dla wielbicieli psów.


Pieski umieściłam w kółku stosując aplikację odwrotną, dodałam ciemną plisę żeby było bardziej wyraziście.Sam środek jest wypukły co było mi ciężko uchwycić na zdjęciu, na żywo wygląda to bardzo fajnie.


Teraz pieski czekają na nowego właściciela, mam nadzieję, że szybko go znajdą:)
Nie wymagają czesania ani wyprowadzania na spacer, nie szczekają więc nie będą zakłócać ciszy,
Przyznacie chyba, że posiadają same zalety:)

************

Zachęcam Was do wzięcia udziału w candy na blogu Art-Cushion!


Zapisy trwają do końca maja, do zdobycia jest poduszka która zostanie uszyta specjalnie dla wygrywającej osoby. Na tego bloga warto zajrzeć nie tylko dlatego, że jest nagroda, ale po to również by zobaczyć piękne prace wykonane przez Joannę.
Jak tam nie zajrzycie to wygram ja, a Wy stracicie niepowtarzalną szansę:) 

22 komentarze:

  1. Podusia z pieskami Przeslicznie wyglada :) Gdzies ostatnio czytalam o wszywaniu aplikacji odwrotnie Suuper Twoja podusia wyglada :) Na blog,Candy zajze :) Buziaczki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bylam zobaczylam :) Zapisalam sie :) Ale i nie mam pojecia kto przebije Twoja odpowiedz hihi :):) Milego Dnia Ci zycze :)

      Usuń
  2. piękna i elegancka poducha! jeszcze nigdy nie próbowałam aplikacji odwrotnej więc podziwiam Twoje wykonanie!

    OdpowiedzUsuń
  3. piękna podusia, bardzo ładnie kolorystycznie dobrana i staranie wykonana

    OdpowiedzUsuń
  4. jest uniwersalnie :)
    jest oryginalnie :)
    jest fantastycznie !!! :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne psiaki :) no i masz rację: zupełnie bezproblemowe ;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna, bardzo eleganckie kolory :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny pomysł i wykonanie:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna poduszka :) i jak zwykle perfekcyjnie wykonana.
    A skąd wzięłaś te psiaki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kupiłam okazyjnie od koleżanki z forum"Szyjemy po godzinach":)Jeśli nie ma Cię tam to zajrzyj koniecznie.

      Usuń
  9. Ale fajne! Takie kochane mordki tych psiaków <3

    OdpowiedzUsuń
  10. dostojna taka ! w kolorkach stonowanych..piękna ozdoba

    OdpowiedzUsuń
  11. Aniu dwa razy tak, spełnia wszystkie warunki
    dla Pani , dla Pana
    idealna : )))))))))))))))))

    OdpowiedzUsuń
  12. ale szykowna ta poducha, pięknie pomyślana, pięknie wykonana!

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetna robota. Jak zwykle zadbałaś o szczegóły.

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetna! dla miłośników psów idealna :))Kolorystyka też sliczna:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Aniu pięknie wyczarowałaś tą poduszkę ,ciekawa jestem gdzie znlazłaś takie psiaki.Widzę,że Ty potrafisz z nieczego coś uszyć ,więc tymbardziej podziawiam i nadal jestem pod wrażeniem :)Buziolki kochana.:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetna poducha :)
    Podziel się tą swoją weną... ;)

    Zapraszam do siebie po niespodziankę :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudowna!!! kocham psy, więc tym bardziej mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń