Obserwatorzy

sobota, 9 marca 2013

Ahoj:):):)

Wieczór już późny, ale po dzisiejszych emocjach długo jeszcze nie zasnę:)
Dzisiaj zakończyłam pracę nad kolejną lalkę w stylu Tilda, na życzenie jest to lala w marynarskim stylu.
Mam nadzieję, że się spodoba, a Wy co o niej myślicie?




Taki kołnierzyk szyłam po raz pierwszy, chyba nie wyszedł najgorzej.



Lalunia ma piękne kształty:) Nie wiem ja Wam, ale mi takie lale podobają się najbardziej.



I na koniec kotwica którą bidulka taszczy wraz z kołem ratunkowym, jest odpowiednio przygotowana do dalekiej morskiej podroży.



Spokojnej nocy Wam życzę:)

28 komentarzy:

  1. Przeslicznie wyszla :) Zdolna z Ciebie Kobitka :) Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  2. Kształty ma boskie, piękna nadmorska panna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudna... lala ma kształty Rubensowskie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak, tak kształty ma prawdziwie kobiece, nie jakaś tam chuda tyczka tylko prawdziwa kobieta.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna "marynarka" ;-)
    Kształty w moim typie bardzo bo nie lubię patyczaków - super!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Też lubię te kształty;-))) Pani marynarzowa pierwsza klasa;-)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Widać, że dobrze przygotowana do dalekiej podróży :)
    Ślicznie uszyta ta kobitka, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakie dupsko fajne :-) ja jeszcze nie szyłam z tego wykroju :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pani Marynarzowa rewelacyjna i profesjonalnie przygotowana do rejsu:) Takie kształty są super, przynajmniej jest się do czego przytulić;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale super ją wymyśliłaś,jest extra i taka fajna babka z niej a nie modelka o wymiarach 90*60*90.Strasznie mi się podoba .
    Aniu spokojnej nocki życzę i miłej niedzieli:)

    OdpowiedzUsuń
  11. jest wspaniała, Twoje Tildy są wyjątkowe przez te krągłości!

    OdpowiedzUsuń
  12. haha,świetna. Lala nie jedną z nas wyleczy z kompleksów :) Ubranko genialne

    OdpowiedzUsuń
  13. Te kształty są w niej najlepsze! Piękna!

    OdpowiedzUsuń
  14. Super lalunia, ciuszki bombowe. Pozdrawiam cieplutko, Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  15. Jest fantastyczne! Kształty idealne! Z charakterem ta panna. I jaka dbałość o szczegóły! Coś fantastycznego! Jestem pod wrażeniem :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Kształty idealne - jak najbardziej kobiecie i za to Ci chwała....a i sama dama wygląda rewelacyjnie..daj znać jak będzie głosowanie-jestem w Twoim FANklubie...Ewa:)

    OdpowiedzUsuń
  17. BIODERKA KSZTAŁTEM ZBLIŻONE DO MOICH:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Jest fantastyczna:)
    Ma moje kształty:):):)
    I czapeczka super Ci wyszła i kołnierz marynarski. Wszystko idealnie wyszło:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Boska jest :)
    Cudowna, genialna, wymarzona-dziś robię przelew i będę czekać z niecierpliwością na to cudo! :D

    OdpowiedzUsuń
  20. http://malymiszmasz.blogspot.com/2013/03/moja-cudowna-marynarska-laleczka.html

    :)


    OdpowiedzUsuń
  21. Slicznosci:)Swietny pomysl z tym kolem i kotwica.

    OdpowiedzUsuń
  22. Co tu dużo pisać - kochana piękne Twoje prace i z przyjemnością je zawsze oglądam :*

    OdpowiedzUsuń
  23. Ależ cudowna ta Tilda, kształty mi się wyjątkowo podobają:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Przecudna, podziwiam pani prace :))))

    OdpowiedzUsuń
  25. Tilda jest świetna i taka kobieca:)Może kiedy przy jej boku pojawi się przystojny marynarz:)

    OdpowiedzUsuń