Obserwatorzy

sobota, 9 marca 2013

Ahoj:):):)

Wieczór już późny, ale po dzisiejszych emocjach długo jeszcze nie zasnę:)
Dzisiaj zakończyłam pracę nad kolejną lalkę w stylu Tilda, na życzenie jest to lala w marynarskim stylu.
Mam nadzieję, że się spodoba, a Wy co o niej myślicie?




Taki kołnierzyk szyłam po raz pierwszy, chyba nie wyszedł najgorzej.



Lalunia ma piękne kształty:) Nie wiem ja Wam, ale mi takie lale podobają się najbardziej.



I na koniec kotwica którą bidulka taszczy wraz z kołem ratunkowym, jest odpowiednio przygotowana do dalekiej morskiej podroży.



Spokojnej nocy Wam życzę:)

29 komentarzy:

  1. Przeslicznie wyszla :) Zdolna z Ciebie Kobitka :) Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  2. Kształty ma boskie, piękna nadmorska panna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudna... lala ma kształty Rubensowskie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak, tak kształty ma prawdziwie kobiece, nie jakaś tam chuda tyczka tylko prawdziwa kobieta.

    OdpowiedzUsuń
  5. Kształty iście rubensowskie, świetne te Twoje "szmatki". P.S. Dzięki za pomoc przy blogu, jestem w tym nowa i poruszam się w tym wirtualnym świecie jak dziecko we mgle. Jeszcze raz dzięki. Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna "marynarka" ;-)
    Kształty w moim typie bardzo bo nie lubię patyczaków - super!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Też lubię te kształty;-))) Pani marynarzowa pierwsza klasa;-)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Widać, że dobrze przygotowana do dalekiej podróży :)
    Ślicznie uszyta ta kobitka, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jakie dupsko fajne :-) ja jeszcze nie szyłam z tego wykroju :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pani Marynarzowa rewelacyjna i profesjonalnie przygotowana do rejsu:) Takie kształty są super, przynajmniej jest się do czego przytulić;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale super ją wymyśliłaś,jest extra i taka fajna babka z niej a nie modelka o wymiarach 90*60*90.Strasznie mi się podoba .
    Aniu spokojnej nocki życzę i miłej niedzieli:)

    OdpowiedzUsuń
  12. jest wspaniała, Twoje Tildy są wyjątkowe przez te krągłości!

    OdpowiedzUsuń
  13. haha,świetna. Lala nie jedną z nas wyleczy z kompleksów :) Ubranko genialne

    OdpowiedzUsuń
  14. Te kształty są w niej najlepsze! Piękna!

    OdpowiedzUsuń
  15. Super lalunia, ciuszki bombowe. Pozdrawiam cieplutko, Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  16. Jest fantastyczne! Kształty idealne! Z charakterem ta panna. I jaka dbałość o szczegóły! Coś fantastycznego! Jestem pod wrażeniem :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Kształty idealne - jak najbardziej kobiecie i za to Ci chwała....a i sama dama wygląda rewelacyjnie..daj znać jak będzie głosowanie-jestem w Twoim FANklubie...Ewa:)

    OdpowiedzUsuń
  18. BIODERKA KSZTAŁTEM ZBLIŻONE DO MOICH:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Jest fantastyczna:)
    Ma moje kształty:):):)
    I czapeczka super Ci wyszła i kołnierz marynarski. Wszystko idealnie wyszło:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Boska jest :)
    Cudowna, genialna, wymarzona-dziś robię przelew i będę czekać z niecierpliwością na to cudo! :D

    OdpowiedzUsuń
  21. http://malymiszmasz.blogspot.com/2013/03/moja-cudowna-marynarska-laleczka.html

    :)


    OdpowiedzUsuń
  22. Slicznosci:)Swietny pomysl z tym kolem i kotwica.

    OdpowiedzUsuń
  23. Co tu dużo pisać - kochana piękne Twoje prace i z przyjemnością je zawsze oglądam :*

    OdpowiedzUsuń
  24. Ależ cudowna ta Tilda, kształty mi się wyjątkowo podobają:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Przecudna, podziwiam pani prace :))))

    OdpowiedzUsuń
  26. Tilda jest świetna i taka kobieca:)Może kiedy przy jej boku pojawi się przystojny marynarz:)

    OdpowiedzUsuń