Obserwatorzy

poniedziałek, 4 marca 2013

Lala la...

Powstała kolejna lala, wiosenna, pogodna, radosna, jest bardzo muzykalna i lubi słodkie leniuchowanie.




Uwielbia pozować i przyznam, że jest niezwykle wdzięczną modelką.






Upsssss.....;)



Szczególną dumą napawają mnie jej sandałki, po raz pierwszy udało mi się uszyć takie obuwie!




Jutro niestety ta urocza panna opuści mnie na zawsze, pożegnanie z łezką w oku i leć kochana,leć w świat szeroki, mam nadzieje, że będzie cieszyć inne oczy podobnie jak moje.

Witam nowe obserwatorki, miło mi, że postanowiłyście do nas dołączyć.
Wszystkim dziękuję za komentarze, pozdrawiam serdecznie.

28 komentarzy:

  1. LAla jak ta malowana ^^ chwaliłam już na forum ale nadal do niej wzdycham ^^ i ma widać teraz więcej szczegółów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lala jest urocza pod każdym względem :) Ubranko i buciki cudne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. wow lala jest kusząco piękna :) sandałki i całość garderoby na medal! cduna!

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna:)Serdecznie pozdrawiam i posyłam nutkę pierwszych promyczków słońca-Peninia ♥♥♥

    http://peniniaart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie chcę się powtarzać,ale Twoje prace są rewelacyjne,lala jest boska i te sandałki ... ach cudne:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna od stóp do głów:) Fantastycznie Ci się udała:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jest piękna, a buciki genialne:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Modelka z niej wspaniała, dobrze że leci w świat, karierę zrobi ;) Buciki wyszły rewelacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowna jak zwykle. A sandałki są ekstra. Mogę podpatrzeć i wykorzystać u mnie?? Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękna z niej modelka :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Sliczna :) super sandalki ma :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Misterna robótka a efekt powalający...modelka cudnej urody no i te sandałki - Aniu podziwiam ..zerknełam na moją moja ma kozaczki...Ewa:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale zgrabniacha, zazdroszczę figury, taka na wiosnę wszystkie byśmy chciały - świetna lala!

    OdpowiedzUsuń
  14. Doskonała ,ale sandałki mnie powaliły:))Chylę czoła przed każdym detalem ,cierpliwa osóbka z Ciebie:))
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetna laleczka. Ty to masz zdolne rączki.

    OdpowiedzUsuń
  16. Rety! Toż to laleczka na lato! Jakie sandałki!!!
    Urocza jest, a kanapa na której pozowała - świetna :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jejku, jaka piękna:) I te sandałki, miód malina normalnie:)
    Gaciochy też fajne:):):):)

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękna lala, urocze detale: haleczka, majteczki, buciki. Kanapa wspaniała. Serdecznie pozdrawiam. Jola

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetna! najlepsze sandałki :-)

    OdpowiedzUsuń
  20. wspaniała, a chłopak z gitarą byłby dla niej parą:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękna panienka:) buciki świetne.

    OdpowiedzUsuń
  22. Słodka panienka...ślicznie ubrana:) Pozdrawiam cieplutko:)!

    OdpowiedzUsuń
  23. Lala świetna,buciki ma naprawdę niesamowite:)Super!!

    OdpowiedzUsuń