Obserwatorzy

środa, 27 marca 2013

O tym co dostałam i zrobiłam...

Witajcie:)
Dzisiaj dotarła do mnie pewna urocza przesyłka, jakiś czas temu wzięłam udział w konkursie-zagadce którą zorganizowała z okazji urodzin swojego synka Joasia z Szyć albo nie być...i wyobraźcie sobie udało mi się odgadnąć co narysował jej synek:) Nagrodą jest śliczny konik morski którego kolor wybrała moja córka, ale się ucieszy jak wróci z przedszkola:):):)



Dostałam również słodkości i karteczkę, Asiu ślicznie dziękuję, warto było poczekać ♥
Wiem, jak czasami trudno ogarnąć wszystko, a najlepiej wiedzą o tym te osoby które czekają na przesyłki ode mnie;) Dziewczyny pozdrawiam♥

**********************

Wczoraj zakończyło się głosowanie internautów na Szyciowy Blog Roku, emocje chyba jednak jeszcze nie opadły, musimy cierpliwie poczekać na ogłoszenie wyników.
Dziękuję wszystkim którzy oddali na mnie swój głos, jestem ogromnie wdzięczna.
Mój wynik to 313 głosów! Bardzo mnie cieszy ten wynik, to taka magiczna liczba:)
Niestety jest też nutka niepewności.
 O regulaminie już Wam wspominałam, niestety jak to zwykle bywa wiele osób nie czytało go wcale, inni interpretowali go dowolnie i chyba nie wyniknie nic dobrego z tego wszystkiego...
Mogą być dyskwalifikacje z powodu nieuczciwych głosów, ja sama nie wiem jak przebiegało głosowanie u mnie ile faktycznie osób głosowało, a ile dublowało głosy. 
Sytuacja stała się nieprzyjemna, bo tak na koniec to osoby startujące w konkursie mogą ponieść tego konsekwencje...mówi się trudno, ale czułabym się bardzo niezręcznie mając etykietkę oszusta.
Trudno, zobaczymy co będzie dalej, jak mnie nie odrzucą to będę bardzo szczęśliwa.

*********************

Na zakończenie pokażę Wam mój stroik wielkanocny, hmmm....chyba jednak wiele osób mnie przecenia, przyznam się szczerze, że w tym temacie nie jestem dobra.
Nie wiem, czy gdzieś widziałam, co jest bardziej prawdopodobne czy mi się przyśniło, no nie ważne...
Jajka styropianowe okleiłam kolorowymi piórkami, uwiłam gniazdko i oto moje "dzieło":):):)





 Cud to to nie jest, ale Karolinka była zachwycona i to jest najważniejsze.

Pozdrawiam serdecznie.

12 komentarzy:

  1. Piękne prezenty! A stroik wyszedł Ci prześlicznie:) nie mogę się doczekać ostatecznych wyników glosowania:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Stroik bardzo udany :) Tak pomysłowych jajek nie widziałam.
    A co do tego konkursu, to z moich doświadczeń wynika, że można było głosować raz na jeden blog, ale ta sama osoba mogła oddać swój głos na kilka blogów. Nie wiem jak to było ujęte w regulaminie bo nie czytałam, ale od str technicznej można było tak robić. Więc jeśli organizatorzy mają pretensje o to , że ktoś głosował na kilka blogów, to następnym razem niech zorganizują to tak, by nie było technicznie takiej możliwości. Nie widzę powodu dlaczego uczestnicy mieliby zostać obarczeni winą, za ich złą organizację.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To chyba nie chodzi o to,że ktoś oddał po jednym głosie na kilka blogów ,bo co to tak naprawdę zmienia? Nic,tylko to ,że blog X będzie miał mój jeden głos,blog Y będzie miał mój jeden głos itp..tu chodzi o używanie niedozwolonych narzedzi wielokrotnego głosowania ;)
      Na jeden blog mozna oddać jeden głos -najważniejsze ,żeby na jeden blog nie oddać tysiąc głosów;)

      Usuń
  3. No niestety,ale właśnie wróciłam ze zdyskwalifikowanego blogu....stało się....ale masz rację,to niedopatrzenie organizatorów...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jaka szkoda:(
      Ale jak pisze Nika- najważniejsze, że jesteś w blogowym świecie, że prowadzisz cudownego bloga i tak przyjemnie jest Cię tu odwiedzać i wracać, wciąż wracać, bo oczu nie sposób oderwać:)

      Usuń
  4. Oczywiście dziewczyny♥póki co nic mi nie przysłali...jesteście kochane♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Sliczny konik :) Fajnie wyszedl stroik :) Wiesz tak sobie mysle ,ze najwazniejsze to to ,ze Jestes ,ze sa osoby ,ktore uwielbiaja do Ciebie zagladac tak jak i Ja :) Milego popoludnia Ci zycze :) Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  6. Aniu,myslę ,że te dyskwalifikacje będą raczej dotyczyć blogów,które mają ileś tam tysięcy głosów.Mogły tam zostać użyte jakieś urządzenia (czy inne tricki) do wielokrotnego głosowania,a to nie jest ani zgodne z regulaminem,ani uczciwe,bardzo mozliwe też ,że właściciel bloga nie miał o tym pojęcia ,a tu "fani"załatwili go na cacy;))Co będzie,to będzie,niedługo się dowiemy:))
    Stroik zrobiłas sliczny,jejku mnie święta zaskoczyły;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Aniu pięknie wymyśliłaś jajca,takie obrośnięte w piórka.Co do głosowania to czekam na wyniki, a koleżanka powyżej Ela czary mary ma rację ,że czasem fani popsują to co jest ważne i uczciwe.Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Konik morski jest cudny!
    Uwiłaś :) strasznie fajne gniazdko: kolorowe i pomysłowe, i takie wiosennie radosne.
    Życzę powodzenia w konkursowym głosowaniu.

    OdpowiedzUsuń
  9. o matko, a kto czyta regulamin? a poza tym nie powinien ponosić konsekwencje autor bloga, równie dobrze ktoś mógłby specjalnie oddawać po kilka głosów, źle to zorganizowali!

    OdpowiedzUsuń
  10. jeszcze nigdy nie widziałam takich opierzonych jaj !
    fantastyczny pomysł- pozwolę się zainspirować :p

    odnośnie konkursu Szyciowy Blog Roku 2012 mogę napisać tylko tyle, że organizatorzy nie przemyśleli dobrze zasad oddawania głosów, według mnie powinna być weryfikacja adresu mailowego.
    Ja, ta najwyżej w rankingu- czuję się trochę poszkodowana, moje głosy wzrosły dopiero po tej całej aferze i nie mam do końca pewności kto oddawał na mnie głosy, może konkurencja, a może moi wyborcy, którzy chcieli bardzo pomóc, a zaszkodzili. Nie wiem, ale szczerze powiem, że czytając Wasze komentarze- nawet nie jest mi smutno ;) dziękuję Wam. Mimo wszystko.


    pozdrawiam serdecznie,
    konik morski- przecudowny

    OdpowiedzUsuń