Obserwatorzy

niedziela, 24 marca 2013

...na roczek...

Dzisiaj nie będę się rozpisywać, bo jakoś nie jestem zbyt rozmowna.
Przedstawiam Wam moją nową lalę która w odróżnieniu od poprzedniej jest bardzo wiosenna.
Różyczka upiekła tort i wędruje z nim na urodziny,szanowna jubilatka kończy okrągły roczek:)




Jak Wam się podoba tort? Jeszcze czegoś takiego nie szyłam, wygląda całkiem apetycznie.
Sukienka różyczki to po prostu kwiatek i muszę nieskromnie powiedzieć,że to chyba najładniejsza sukienka jak wyszła spod mojej igły.



Lalunia stąpa z taką gracją....jak prawdziwa baletnica:


Mam nadzieje, że się spodoba i będzie towarzyszyć maleństwu przez dłuższy czas.

***********

Serdecznie witam nowych obserwatorów, bardzo dziękuję za komentarze.
Pamiętajcie o glosowaniu na Wasze ulubione blogi!
Pa:)

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

16 komentarzy:

  1. powiem jedno!
    Działo sztuki! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Niesamowita, dopracowana i wiosenna! Jubilatka to szczęsciara;-))

    OdpowiedzUsuń
  3. Aniu masz rację sukienka jest czadowa,torcik extra więc niezła imprezka się zapowiada:)pięknie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczności. Sukienka super a i torcik prezentuje się wyśmienicie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Prawdziwa makowa panienka z torcikiem:) cudowna!!
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Torcik ,sukienka REWELACJA :) Sama lala cala Cuudo :)Pozdrawiam Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowna lala, taka delikatna i kobieca, a torcik faktycznie bardzo apetycznie wygląda:)

    OdpowiedzUsuń
  8. fantastyczny prezent!!!!!!! tort wyszedł świetnie, a sukienka jak z najlepszych wybiegów mody! pozdrawiam i życzę żeby Ci się chciało pogadać z nami następnym razem;))

    OdpowiedzUsuń
  9. Lala jest zachwycająca! Sukienka z płatków wygląda ślicznie! Torcik super! I jeszcze te stopki stawiane z gracją! Całość cudowna!

    OdpowiedzUsuń
  10. Torcik wygląda na pyszny:)
    Laleczka jest cudna i dopracowana w najdrobniejszym szczególiku:)
    Jej sukienka skojarzyła mi się z makami i z bajką "Makowa panienka":) Był tam jeszcze motyl Emanuel:) Pamiętasz?:)

    OdpowiedzUsuń
  11. przegladałam twój blok, twoje lale i inne cudaki i podziwiam. Są piekne, ślicznie dopracowane no można się w nich zakochać :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zaskoczyłaś mnie po prostu :) Sukienka i tort i te jej zgrabne nóżki bombowe :)

    OdpowiedzUsuń
  13. cudna! a tort rewelacyjny...pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Torcik smakowity, ale te stópki boskie, napatrzeć się nie mogę :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Prawdziwe cudności. Brawo za pomysł i perfekcyjne wykonanie!

    OdpowiedzUsuń