Obserwatorzy

wtorek, 26 marca 2013

...dla chłopca:)

Wielokrotnie czytam...szkoda,że nie mam córki...przeglądam swoje prace i faktycznie! Większość z nich jest dla dziewczynek, muszę to zmienić:) Dzisiaj więc podusia dla chłopca:



Podusia z aplikacjami ale pomieszałam to troszkę z wyszywaniem maszynowym, może to zbyt szumna nazwa, bo wyszycie paru krzywych kresek maszyną to nic wielkiego, ale inna nazwa do głowy mi nie przychodzi.


Materiał jest na włókninie, więc aplikacje ślicznie się uwypukliły:)




Podusia już wkrótce trafi do maluszka, ciekawe jak na nią zareaguje, przecież dzieci to najlepsi krytycy.
Moja ciekawość zostanie zaspokojona za kilka dni, oby recenzja była pozytywna;)

Miłego dnia Wam życzę!

15 komentarzy:

  1. Moim zdaniem maluszek będzie zachwycony :) Świetnie wychodzą Ci wszystkie aplikacje - nadają niepowtarzalnego charakteru wszystkim pracom

    OdpowiedzUsuń
  2. Na pewno Igorek pokocha nową podusię, jest piękna:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. wspaniała, na pewno będzie zachwycony!

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowna :D
    Myślę, że nowy właściciel będzie zachwycony :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Aniu masz rację chłopcy też zasługują na tak piękne podusie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Podusia Sliczna :) Moje dziecko tzn Synek ja zobaczyl i tez taka sobie zazyczyl :) Wiec Ci sie udala :) Milego wieczorka Ci zycze :) Pozdrawiam Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  7. Idealnie chłopacka poducha. Super!

    OdpowiedzUsuń
  8. Jest fantastyczna:) Nowy właściciel z pewnością wyda pozytywną opinię:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Maluszkowi na pewno się spodoba,śliczna podusia:))

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczniutka ! Mięciutka ...najbardziej podoba mi się imię wyszyte ! Super

    OdpowiedzUsuń
  11. Na pewno się spodoba, u mnie też tylko chłopaki, a czasami uszyła bym i coś dla dziewczynki, na szczęście niedługo się to zmieni, w kwietniu zostanę ciocią Ali :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczna podusia, Właściciel zapewne zadowolony:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piekna poducha :) zachwycająca

    OdpowiedzUsuń
  14. Podusia jest ekstra. Obdarowany Igor będzie na pewno zachwycony :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Poduszkę uszyłaś sliczną, bardzo fajna. No właśnie, ja mam synka, a spotykam się w większości z pięknymi dekoracjami dla dziewczynek. Przyznam, że sama mam kłopot, co tu zrobić fajnego dla synka i jeszcze nic mu nie uszyłam, nie ma żadnej fajnej poduszki... Jeszcze jest mały i śpi bez poduszki, ale nadchodzi czas, by stworzyć mu coś ładnego i dla chłopca :-)
    Te Twoje poduchy wszystkie śliczne są. I te miniaturowe mebelki rewelacja :-) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń