Obserwatorzy

środa, 6 marca 2013

Mysia na pikniku.

Nie mam w swoim szyciowym dorobku myszy i pewnie bym nie miała gdyby nie przypadek.
Pomyślałam, że uszyję jeszcze jeden stroik wielkanocny tym razem z zającem, przygotowałam więc wykrój i z wielkim zapałem zaczęłam szyć, bardzo zadowolona z siebie zaczęłam wypychać tego stworka, ale po jakimś czasie zaczęłam uważnie mu się przyglądać...zając to raczej nie jest więc co?
Mina mi zrzedła, bo bardzo nie lubię gdy mi coś nie wychodzi, zrobiłam sobie kawę i patrzę na to co leży na maszynie, nagle olśniło mnie! To jest mysz, która postanowiła pokrzyżować moje plany.
No tak, ale jaka to płeć? Karolina uświadomiła mnie od razu - "Mamo,to jest dziewczynka!
Od tego momentu poszło z górki i już wkrótce Mysia udała się na piknik, zabrała ze sobą poduszkę, bułkę z serem i odrobiną zieleniny, a dzień był uroczy:)







Taka to myszka spryciula sama wybrała sobie dzień narodzin, zając musi jeszcze poczekać;)
Pani Kocica w domku się piekli okropnie, ale cóż ja biedna mogę... mam tylko dwie ręce, oj przydałoby się więcej! Może ktoś ma na stanie ekipę uczynnych krasnoludków???

22 komentarze:

  1. Jaka cudna mała miszka. Życzę jej smacznego. Niech się naje i już nie piekli się tak okropnie.

    OdpowiedzUsuń
  2. urocza:)) jaka wdzięczna:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Cuudna :) i jaka ma kanapeczke :) Pomyslowa z Ciebie kobietka :) Suuper :) Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  4. Rozkoszna jest ta myszka:)
    Smacznego jej życzę:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Niezła numerantka z tej myszy!!! A u mnie dalej gruba warstwa śniegu!

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowna myszka,a zajączka jeszcze zdążysz zrobić, znając Twoje zdolności będzie pewnie też uroczy jak mycha.Aniu pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  7. Myszka urocza,rozkosznie jej na tym pikniku!!!
    pozdrawiam i czekam na następne prace,bo są śliczne:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fantastyczna:) Bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  9. A ja myślała,że tylko ja tak mam ,że zaczynam szyć co innego a efekt końcowym jest czym innym....Mysiorka cudna a Twoja dbałość o każdy szczegół Aniu mnie powala na kolana oczywiśćie...Ewa:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Sliczna myszka mi kojarzy się z taka bajeczką " roztańczona angelina" naprawdę śliczna . chylę czoła dla arcydzieła :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Milusia myszeczka u, mnie też mogłaby piknikować.ale podobno tylko do jutra!

    OdpowiedzUsuń
  12. Myszka cudna ,świetny pomysł z kanapką:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Super myszka. Mój królik kiedyś też okazał się myszką, choć ja upierałam się, że to królik i już ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Zając byłby??? Ale myszka jest rewelacyjna i te uszy - kapitalna całość!

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczna ta myszka:-)))

    OdpowiedzUsuń
  16. Jakie cudne rzeczy szyjesz, pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Aniu ja mam krasnoludki, ale tylko takie niewychowane co pomagać nie chcą tylko bałaganią niemiłosiernie. Ale jak chcesz takie to mogę oddać. Może ty je nakłonisz do pomocy.
    To muszą być krasnoludki bo to niemożliwe żeby jedna mała córka robiła zawsze sama taki bałagan.
    Mysia piękna. Pikników co prawda nie lubię, ale tęskni mi się już za taką drzemką na kocyku w ciepły wiosenny dzień.

    OdpowiedzUsuń
  18. Mysia jest cudna. Taką mysię można pokochać i cieszyć się jej towarzystwem:) Pozdrawiam cieplutko. Ania:)

    OdpowiedzUsuń