Obserwatorzy

sobota, 16 marca 2013

Niespodzianka,wyróżnienie i...

Dwa dni temu zaczęłam brać antybiotyk, pomaga:)
Czuje się o wiele lepiej, a było już bardzo źle...
Spotkała mnie jednak bardzo miła niespodzianka, otóż przyleciała do mnie urocza kurka od manity!
Kiedy dotarła do mnie paczuszka bardzo się zdziwiłam, potem rozpoznałam nadawcę i wiecie co pomyślałam?Wiem, że to niemądre, ale pomyślałam, że manita odesłała mi poszewkę, ha,ha...
Sama nie wiem dlaczego coś takiego przyszło mi do głowy...to chyba ta choroba...oto moja kurka:)



Będzie nam towarzyszyć w czasie świąt, dziękuję Ci kochana, sprawiłaś mi wielką radość!

Parę dni temu otrzymałam wyróżnienie od Joli, za które serdecznie dziękuję ♥


Zasady powyższego wyróżnienia:
Każdy nominowany blogger powinien:

1. podziękować nominującemu blogerowi u niego na blogu,
2. pokazać nagrodę Versatile Blogger Award u siebie na blogu,
3. ujawnić 7 faktów dotyczących samego siebie,
4. nominować 15 blogów, które jego zdaniem na to zasługują,
5. poinformować o tym fakcie autorów nominowanych blogów.

Zawsze mam problem z tymi faktami o sobie... więc nie napiszę chyba nic, czego nie wiecie.

1. Jestem osobą towarzyską, ale uwielbiam chwile samotności.
2. Szybko się załamuję, ale zaraz po tym szybko staję na nogi i zaczynam walczyć od nowa.
3. Wciąż chodzę z głową w chmurach...
4. Mam okropną sklerozę, ciągle o czymś zapominam;)
5. Panicznie boję się pająków!
6. Kocham muzykę i taniec.
7. Dzień bez szycia jest dla mnie dniem straconym...

Teraz nominacje:


....oraz wszystkich innych którzy tworzą piękne rzeczy:)

Zapewne wiecie jak bardzo bywam roztargniona...otóż dopiero wczoraj dopatrzyłam się błędu w opisie mojego bloga...połknęłam jeden wyraz...no masakra!Chodzi o opis w związku z konkursem na bloga roku, jeszcze ciekawsze jest to, że ten tekst czytało kilka osób i nikt tego nie wyłapał...trudno...
A od 18 marca rozpocznie się głosowanie...o rety, to dopiero będą emocje!

Na zakończenie pokażę Wam maskę Hello Kitty którą uszyłam na powitanie wiosny,oby wreszcie do nas przyszła, zimie już dziękujemy.




Życzę wszystkim udanego sobotniego popołudnia:)

29 komentarzy:

  1. Kurke dostalas piekna :) Gratuluje wyroznienia :) Suuper modelka jak i maska :)Dobrze ,ze antybiotyk pomaga i ze juz Ci lepiej :) Pozdrawiam Cie Serdecznie :) Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  2. Faktycznie musiałaś być bardzo chora, że wpadłaś na pomysł z odesłaniem podusi ;). Szalona kobieto! Nie odesłałabym jej nawet na wyraźne Twoje żądanie.
    Gratuluję wyróżnień. Maska super.

    OdpowiedzUsuń
  3. Połknęłaś wyraz "marzenia" ?:)nie martw się,na pierwszy rzut oka nie widac :))Dobrze,że choróbsko przechodzi,a maska hello kitty sliczna:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dopatrzyłaś się i wiesz o co chodzi:) może inni też będą wiedzieć.,..

      Usuń
  4. Dziękuję za wyróżnienie...wiele punktów wspólnych mamy z sobą a ten ostatni to już na pewno...wracaj..no może wracajmy do zdrowia Aniu...:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oczywista oczywistość, a niby wyartykułowane fakty o sobie mają jakąś siłę :) co do ostatniego punktu no to oczywiście że ja mam podobnie!! a nawet wyrzuty sumienia mam że nic nie uszyłam...

    my też z Gabrysią chore ;/ ale mam nadzieję, że obędzie się bez antybiotyku...

    i bardzo bardzo dziękuję za wyróżnienie!! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Szybkiego powrotu do zdrowia życzę:)
    Kurka piękna.Gratuluję wyróżnienia:)
    Maska super i fajną masz modelkę:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Kurka ładniutka :) Super maska wyszła. Odpoczywaj i szybko wracaj do zdrowia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję,staram się zrobić to jak najszybciej:)

      Usuń
  8. Oj tak, zimie już dziękujemy :) kurka śliczna

    OdpowiedzUsuń
  9. Aniu dobrze,że zdrowiejesz.Maska jest extra a szczególnie ta twarzyczka co sie pod nią kryje.Gratuluję wyróżnienia i pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Anuśka, przede wszystkim dziękuję Ci za wyróżnienie, to dla mnie bardzo miłe. Kiedy czytałam to co napisałaś o Tobie to tak jakbym czytała o sobie:))) Może dlatego, ze też jestem Ania:)))Pozwolisz jednak proszę, że zabawy u siebie nie przedłużę, ale przez dwa lata już kilka razy pisałam o sobie, a blogów mam tyle które uwielbiam, ze trudno by mi było nominować 15 i byłoby to niesprawiedliwe. Jeszcze raz Bardzo Ci dziękuję:))) Wracaj kochana szybko do zdrówka. Kurkę dostałaś śliczną, a maska na powitanie wiosny przeurocza. Pozdrawiam cieplutko. ANia:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zdrowiej Aniu, wiosna tuż tuż;-))) Bardzo dziękuję za wyróżnienie jest mi miło, ale nie wyróżniam dalej bo ja uwielbiam wszystkie!!!! Kurka od Anitki cuudowna, a maska hello kitty mistrzostwo świata!!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję wyróżnienia ! A maska jest super :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczna kurka! A maska dla córci rewelka! Gratuluję wyróżnienia :) Pozdrowionka Aniu! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. CUDNA MASECZKA, A WYRÓŻNIENIA GRATULUJĘ!

    OdpowiedzUsuń
  15. CUDNA MASECZKA, A WYRÓŻNIENIA GRATULUJĘ!

    OdpowiedzUsuń
  16. Aniu, bardzoooo mi miło że wyróżniłaś mojego bloga. Ze względu na brak czasu niestety muszę odłożyć zabawę na przyszłość. Mam nadzieję niedługą przyszłość.
    Jeszcze raz dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratuluję wyróżnienia i życzę zdrówka!:)
    Zdrowiej Aniu i nie daj się chorobie, bo przecież musisz jeszcze duuuuużo cudowności naszyć:)
    Maska jest świetna, dobrze, że moja najmłodsza jej nie zobaczyła, bo od razu taką by chciała:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Przepraszam, ze dopiero teraz, dziękuje za wyróżnienie. Jest to dla mnie bardzo mile i wiem, ze to, co robię nie pozostaje bez echa.
    Aniu powodzenia w konkursie na blog roku.

    OdpowiedzUsuń
  19. Aniu serdecznie Ci dziekuje za wyroznienie,przepraszam ze dopiero dzisiaj dziekuje,ale nie wiem jakim cudem to przeoczylam,Tobie rowniez gratuluje wyroznienia!Maska jest super,zycze Ci duzo zdrowka:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Jej , no ja od 3 dni zabieram się za podziękowanie i napisanie odpowiedzi. :) Bardzo dziękuje Ci za wyróżnienie i oczywiście się będę wywnętrzać wkrótce :)

    OdpowiedzUsuń