Obserwatorzy

piątek, 8 marca 2013

Konkurs.

Już jutro poznamy osobę do której trafi poszewka ze statkiem, nim to jednak nastąpi mam Wam do przekazania informacje o konkursie do którego się zgłosiłam:
http://www.szyciowyblogroku.pl/zgloszenie/niesforne-szmatki/





Do konkursu stanęło wiele wspaniałych blogów, pomyślałam, że może jednak warto po raz kolejny spróbować szczęścia, nagrody są kuszące:


Zapisy trwają do 16 marca, glosowanie internautów rozpocznie się 18 marca i trwać będzie do 26....
ech...marzenia....czasami się spełniają:) Może ktoś jeszcze spróbuje?

Życzę spokojnej nocy.

20 komentarzy:

  1. ja się zastanawiam, ale samaaaaa nieee wiemmm jakoś mam mieszane uczucia...

    A na Ciebie na pewno zagłosuję!! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem nad czym się zastanawiasz,prowadzisz świetnego bloga♥A to,że oddałabyś na mnie swój głos,wiele dla mnie znaczy,szkoda,że nie mogę Cię wyściskać!Dziękuję.

      Usuń
    2. chodzi o to że ja wiem, że jest masa, naprawdę masa innych blogów, które są o wiele lepiej prowadzone niż mój :)
      niby można by spróbować jako promocja by dotrzeć do większej rzeszy odbiorców hehehe
      bo na nagrodę to ja nie liczę - serio mówię naprawdę :) i jestem tu zupełnie obiektywna i nie ma w tym fałszywej skromności hehehe :)

      Usuń
    3. no dobra, wiec zgłosiłam się :) ale bardziej dla reklamy chyba hehehe :D bo konkurencja wymiata!! :)

      Usuń
    4. I tak trzymaj!Będzie co będzie,ale zawsze to jakiś kolejny krok:)Trzymam kciuki♥

      Usuń
  2. Aniu jakby co trzymam kciuki za Ciebie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Trzymamy mocno kciuki:) Marzenia się spełniają:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje marzenia rzadko się spełniają,ale może jednak tym razem...dziękuję♥

      Usuń
  4. Powodzenia, super nagrody, trzymam kciuki by się udało :) i napewno na Ciebie zagłosuję :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja tez z przyjemnością zagłosuję na ciebie Aniu,bo wszystko co robisz i pokazujesz jest przepiekne!!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Trzymam kciuki za Ciebie :) Startujemy zdaje się w innych kategoriach co? Spełnijmy swoje marzenia i dostańmy chociaż nagrody pocieszenia hi hi :)
    Pozdrawiam
    M.

    OdpowiedzUsuń
  7. To "chociaż" też brzmi pięknie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Z wielką przyjemnością oddam swój głosik na Ciebie:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dobra decyzja ! Trzymam kciuki , marzeniom trzeba pomagac sie spelniac :)

    OdpowiedzUsuń