Obserwatorzy

piątek, 29 marca 2013

Wesołych Świąt!

Wielkanoc przyszła przed wiosną....zające toną w śniegu....
Nie będziemy się jednak tym przejmować, dzisiaj powstały moje nowe dekoracje świąteczne.
Pierwsza, bardzo skromna: gałązka kwitnącej jabłoni, sztucznej oczywiście:) i moje pierwsze jajko styropianowe wykonane techniką upychania materiału:) ... wiecie o co mi chodzi:):):) oraz wszędobylskie piórka;)




Druga ozdoba, jest pracą zespołową. To wielkie jajo to praca mojej uzdolnionej sąsiadki, króliczki dostałam w zeszłym roku od Niw@ i jeszcze jedno jajeczko od zaprzyjaźnionej osoby z neta:)
Ja poskładałam wszystko razem i wyszła piękna dekoracja.





Jeszcze chciałam tylko sprostować, że mój poprzedni post nie miał brzmieć, aż tak żałośnie.
No, niestety wyszło troszkę inaczej, informuję więc wszystkich, że czuję się świetnie i gdyby nie święta już bym szyła coś nowego:)

Życzę wszystkim zdrowych i radosnych Świąt!
Tradycyjnie smacznego Jajka i bogatego Zająca oraz mokrego Dyngusa:)
Wszystkiego dobrego♥

Ślę moc uścisków!
Ania

28 komentarzy:

  1. Przepiękne dekoracje! Zdrowych, wesołych i spokojnych Świąt Wielkanocnych spędzonych w miłej, rodzinnej atmosferze, smacznego jajka oraz mokrego Dyngusa:)<3

    OdpowiedzUsuń
  2. Przesliczne dekoracje :) Zdrowych Pogodnych Swiat Ci zycze :) Czas Swiat mozesz sobie troszke odpoczac :) Buuziaki

    OdpowiedzUsuń
  3. Aniu piękne dekoracje porobiłaś.Życzę Ci spokojnych i radosnych świąt:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkiego dobrego Aniu, pogodnych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Również życzę radosnego Alleluja

    OdpowiedzUsuń
  6. Kocham świąteczne dekoracje,a twoje są bardzo ładne :) Wesołych Świąt i smacznego jajka :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Radosnego świętowania!
    Pozdrawiam
    Ola - Lexie's Art

    OdpowiedzUsuń
  8. Chciałabym złożyć Tobie
    serdeczne, słoneczne i gorące
    życzenia:

    Niech to będzie dobry, owocny, rodzinny czas...

    :***

    OdpowiedzUsuń
  9. Aniu, Tobie również Wesołych Świąt.

    OdpowiedzUsuń
  10. Z wzajemnością Aneczko...wszystkiego najlepszego świątecznego:)Pozdrawiam serdecznie:)!

    OdpowiedzUsuń
  11. Kochana wszystkiego naj naj naj :D a najwięcej to słońca hehehe

    OdpowiedzUsuń
  12. Wesołego Alleluja życzę ...Ewa :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jeszcze raz pozdrawiam świątecznie!

    OdpowiedzUsuń
  14. Aniu kochana, życzę Ci zdrowych, wesołych i prawdziwie rodzinnych Świat ;-)) Aneta

    OdpowiedzUsuń
  15. Aniu, zdrowych i pogodnych świąt pełnych radości i miłości. Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  16. Aniu
    Uciekłam na chwilę z kuchni od tych ciast, sałatek i innych koniecznych dań ;) i przyleciałam uściskać Cię i życzyć wesołych świąt !!!

    OdpowiedzUsuń
  17. Aniu zdrowych,radosnych i może wiosennych Świąt Wielkanocnych:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Aniu, życzę Tobie i najbliższym zdrowych, wesołych i pogodnych Świąt Wielkanocnych! :)))

    OdpowiedzUsuń
  19. Aniu,życzę zdrowych,radosnych i rodzinnych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Życzę spokojnych i radosnych Świąt!
    Wspaniałe prace!
    :))

    OdpowiedzUsuń
  21. Śnieg nam wszystkim popsuł szyki,
    przykrył jajka i koszyki
    a kurczaczkom zmarzły nóżki,
    więc się tulą do rzeżuszki,
    lecz choć śnieg nam pada w święta
    i pogoda taka wstrętna
    my święconym się dzielimy
    i radości wszem życzymy.
    Wesołych Świąt.

    OdpowiedzUsuń
  22. Pogodnych, wesołych świąt i ja życzę...

    OdpowiedzUsuń
  23. Aniu piękne ozdoby! Chwil miłych, wesołych, kolorowych w te Święta życzę Tobie i rodzince! :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Radosnych Świąt Zmartwychwstania Pańskiego.
    Wesołego Alleluja!!

    OdpowiedzUsuń
  25. Wspaniałych Świat i radosnych życzy Dusia

    OdpowiedzUsuń
  26. Cudne!Radosnych Świąt:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Aniu, wszystkiego dobrego i po świętach:)

    OdpowiedzUsuń