Obserwatorzy

poniedziałek, 18 marca 2013

Głosowanie!

Dzisiaj zaczęło się głosowanie w konkursie na Szyciowy Blog Roku, zachęcam wszystkich do głosowania:) Zgłosiło się mnóstwo wspaniałych blogów, jest w czym wybierać.
Ja oczywiście proszę chętnych o głosy na mnie. Wystarczy wpisać swój email i kliknąć w przycisk do głosowania, bardzo prosto:) Wśród głosujących będą rozlosowane nagrody. Zapraszam, głosujcie, jeśli nie na mnie to na innych. Namiary na mnie macie z boku.

Wszystkim uczestnikom konkursu życzę powodzenia.

Miłego dnia♥


19 komentarzy:

  1. zagłosowałam:)
    Pogonię też Pana Męża i zinternetyzowaną część rodziny:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Znalazłam ,zagłosowałam! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Oczywiście zagłosowałam i życzę powodzenia:) trzymam kciuki:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja juz rano zagłosowałam;) Trzyma kciuki bardzo mocno:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też zagłosowałam,życzę powodzenia Aniu!!

    OdpowiedzUsuń
  6. dobrze Ci idzie :D trzymam kciuki:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Aniu, już oczywiście zagłosowałam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Głos oddany wczoraj :) Powodzenia

    OdpowiedzUsuń
  9. Aniu,z tego co widzę ,to masz szansę ,nie daj się!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Diękujemy za wróżnienie- będziemy głosowac każda osobno to są trzy głosy.
    Janka, Marlena, Kasia

    OdpowiedzUsuń
  11. Aniu, obserwuję cudeńka które wychodzą spod Twojej igły na facebook, w garnku i na Twoim blogu i jestem pełna podziwu. Zasługujesz nie tylko na moje uznanie dlatego z przyjemnością oddałam głosik.:)

    Powodzenia życzy Ci wapnianka kłodawska:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo Wam dziękuję za miłe słowa i za głosy,to dla mnie wiele znaczy.

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny wpis, dziękuję i podsyłam naszemu copywriterowi!
    środki do dezynfekcji Fair Play Plus

    OdpowiedzUsuń
  14. świetne! dla mnie rewelacyjne podejscie do kwestii copywritingu
    chemia dla firm

    OdpowiedzUsuń