Obserwatorzy

środa, 13 marca 2013

Rodzinny duet.

Wczoraj pokazywałam Wam prosty sposób na aplikacje, dzisiaj ciąg dalszy  szycia podusi:)
Ciekawe byłyście co będzie w owalu naszytym na poszewkę, teraz to już żadna tajemnica:)


To jednak nie wszystko, jednorożca narysowała moja córa, a ja uwieczniłam jej rysunek.



Wyszło prawie idealnie, ale jak zaczynałam to troszkę mi ręce drżały...



Na szczęście poszło szybko i gładko:)


Literki obszyłam mocno różową nitką  dzięki czemu nie są już takie mdłe.



Kolejna praca zrealizowana, niestety męczy mnie znowu choróbsko więc nie wiem czy w najbliższym czasie powstanie coś nowego, moje samopoczucie pogarsza się z godziny na godzinę...
Pomykam do łóżeczka, a Wam życzę miłego popołudnia.

24 komentarze:

  1. Poduszka wspaniała. Życzę szybkiego powrotu do zdrowia. Serdecznie pozdrawiam. Jola

    OdpowiedzUsuń
  2. coś wspaniałego , stworzyć dla dziecka to co namalowało!!!!!!!!!!!!!!! jesteś mistrzynią maszyny! a Twoja córcia kredki:) ślicznie maluje!

    OdpowiedzUsuń
  3. No to masz świetnego projektanta:)z Waszej współpracy powstała piękna poduszka:0 Brawo dla Córci pięknie maluje:)
    zdrówka życzę i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Jesteś genialna!!!! Cudny z Was duet :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziewczyny utalentowane więc z połaczenia wyszło cudo.Buziaki dla Was ogromne za współpracę mamy z córcią:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Suuper pomysl i wykonanie :) Suuper rowniez z Was udany duet :):) Duuuzo zdrowka kochana Ci zycze !!! Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  7. W takim razie na wstępie życzę szybkiego powrotu do zdrowia !
    Oraz pragnę napisać, że podusia w całości prezentuje się świetnie.
    Jednorożec w spółce z córcią wyszedł idealnie :)
    Jednym słowem - piękna praca.

    Także ja też nie będę próżnować i zaraz zasiadam do maszyny, kończyć moje nowe anielice z kolekcji wiosna - lato hihih. Którego niedługo będą do zobaczenia na blogu :)

    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zdróweczka a podusia śliczna uwielbiam dziecięce rysunki a Twoja córka jest bardzo uzdolniona

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczny jednorożec. Aniu, dużo zdrówka, kuruj się, bo z tą grypą nie ma żartów w tym roku:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczna poduszeczka:) Twój instruktaż naszywania aplikacji wiele mi rozjaśnił, okazuje się że nie taki diabeł straszny :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale czad!!! Fascynują mnie zabawki/aplikacje robione na podstawie rysunku Dziecka - coś cudownego!

    OdpowiedzUsuń
  12. świetna, pomysłowa i bardzo oryginalna
    ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wspaniały pomysł i wykonanie! Każdy szczegół dopracowany. Śliczna podusia...pozdrawiam serdecznie i zdrówka życzę:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Aniu piękna podusia ,widzę że wiernie odtworzyłaś projekt:)

    OdpowiedzUsuń
  15. No i znowu same cuda!Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Nieprawdopodobne ! Jak dla mnie mistrzostwo wykonania i cierpliwości :)
    Pozdrawiam w podziwie siedząc.

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo udany efekt współpracy matczyno córkowej :)śliczna podusia!Zdrówka Aniu!

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo podoba mi się wykorzystanie rysunków dziecięcych w taki sposób. Poduszka jest rewelacyjna.

    OdpowiedzUsuń
  19. Super pomysł z wykorzystaniem rysunku córy :) Podusia wyszła świetna

    OdpowiedzUsuń
  20. Przepiękna podusia, wyszła idealnie a i projekt doskonały:) brawo dla córci:):)

    OdpowiedzUsuń
  21. Aniu, szyć z taką projektantką to super extra pracownia :)

    andula :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Cudna ta poducha!!!! Moja córa właśnie siedzi mi na kolanie i mówi, abym jej uszyła takiego konika z koroną, co jest niewątpliwie oznaką tego, że jej się również bardzo podoba :-)

    OdpowiedzUsuń
  23. to mnie rozczuliło. naprawdę

    wykorzystanie rysunku na aplikację, słów mi brakuje <3
    chyba najmilsza rzecz, jaką szyjąca mama może zrobić dla dziecka c:

    OdpowiedzUsuń