Obserwatorzy

sobota, 9 marca 2013

Statek popłynie do....

....no właśnie,do kogo??? Wiem, że jesteście ciekawe, zaraz to zdradzę, ale na początek chcę podziękować za komentarze w moim poście konkursowym. Wygląda na to, że mogę liczyć na głosy:)
Nagrodę każdy chce zdobyć, ja też, ale ważniejszą rzeczą dla mnie jest to, że ktoś chce swój właśnie głos oddać na mnie, to już jest ogromna nagroda! Dziękuję z całego serca, chyba nie potrafię oddać słowami co czuję w takich chwilach....

Dobrze, dość tych ckliwości, statek kołysze się niespokojnie,bo już nie może doczekać się swojego dziewiczego rejsu, ależ to brzmi...byleby nie popłynął jak Tytanic;)
Tak więc nie przedłużając............................................................;););) statek przyjmie port o nazwie:

Możesz już nie przykuwać się do bloga:):):) Wygrałaś!
Twoja historia z Paryżem jest taka rozczulająca,gratuluję serdecznie i proszę o kontakt.
Już słyszę to uuuuuuuuuuuuuuuuuuu...znowu mi się nie udało:( Proszę zachować spokój:)
Mam w zanadrzu dodatkowe nagrody-niespodzianki, bo nie lubię jak tyle osób odchodzi z niczym.
Tradycyjnie wyłonię trzy osoby które tym razem w ciągu dwóch miesięcy otrzymają pocieszajki.
Termin dość odległy, ale wolę sobie dać większy zapas czasu, bo wciąż mam problemy z wyrobieniem się z czymkolwiek, proszę o wyrozumiałość.
A na dywaniku lądują:

Go siaDanka Witkowska oraz Aguśka 31

Zapraszam do kontaktu mailowego♥

Wszystkim innym mogę obiecać, że już wkrótce będzie nowa rozdawajka, dziękuję raz jeszcze za udział w mojej zabawie i życzę miłego popołudnia.

12 komentarzy:

  1. Gratulacje dziewczyny! a co do konkursu trzymam kciuki, mocno kolacji nie będzie;))

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję Slonce wygranej:) i bardzo,bardzo się cieszę ,że załapałam się na niespodziankę-DZIĘKUJĘ!!!
    POZDRAWIAM:)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje dla szczęściar :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję dziewczyny!!!

    na pewno będziecie zadowolone bo Ania śliczne rzeczy szyje :D

    Dziękuję ci kochana za zabawe :)

    OdpowiedzUsuń
  5. WOOOW wygrałam !! ale się cieszę :)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję dziewczynom ! Dziękuję za zabawę :)
    Miłego weekendu !

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję szczęściarom :) Dziękuję Aniu za zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Aniu ale mi niespodziankę zrobiłaś,ja na Twojego bloga zaglądam regularnie dlatego że nie umiem szyć a uwielbiam razem z córką Twoje prace.Nie liczyłam na wygraną i nie wygrałam głównej nagrody ,ale Ty kochana zrobiłaś jakieś pocieszajki i znalazłam się i ja wśród nich.To już jest dla mnie wygraną,bo mieć coć zrobione Twoimi rączkami to prawdziwy skarb.
    Gratuluję głównej zwyciężczyni a Tobie życzę wielu twórczych pomysłów i serdecznie pozdrawiam:)))

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję dziewczynom i dziękuję za miłą zabawę:)

    OdpowiedzUsuń